Gå til innhold

Forumtreff Sommeren '09

iharal3

Når?  

1. 1. Ja, når?

• Juni
      5
    • Juli
      8
    • August
      7
    • Samma det
      10

Anbefalte innlegg

Jeg sponser deg glatt med en femtilapp, Snorre :)

Angående konkurranse er det litt kjipt med Halo 3/Halo Wars osv. Noen av oss har spilt disse spillene i hundrevis av timer, mens andre igjen har ikke rørt dem. En quiz er mer nøytralt for alle, eventuelt en Sing Star konkurranse. Og hvordan skal vi få spilt på konsoll?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sponser deg glatt med en femtilapp, Snorre :)

Angående konkurranse er det litt kjipt med Halo 3/Halo Wars osv. Noen av oss har spilt disse spillene i hundrevis av timer, mens andre igjen har ikke rørt dem. En quiz er mer nøytralt for alle, eventuelt en Sing Star konkurranse. Og hvordan skal vi få spilt på konsoll?

Det hadde vært hyggelig. Lommeboken min skriker av smerte for tiden. Men det får være så. Jeg ofrer glatt noen hundrelapper på en Oslo-tur. Skal nok alltids finne måter å få råd på.

Men folkens, når vil dere ha dette treffet? For meg passer det stort sett hele juni (etter den 8. som er siste eksamensdagen min), og ut til kanskje begynnelsen til midten av juli. Så et sted mellom der hadde vært best. Jo før vi får bestemt oss, jo tidligere kan jeg bestille togbilletter. Om treffet blir noe av.

Lenke til kommentar

SLenger meg på Gormers oppfatning av tid her gitt. Eneste jeg ikke kan er 12. juni, da skal jeg være med jobben på fest (20 damer og meg. Definisjonen av stas. Og ca stikk motsatt av dette treffet :p)

En quiz haddde vært kult, konkurranser i skytespill stemmer jeg imot.

Lenke til kommentar

Tidlig i august kan passe meg bra. Så lenge det blir før studiene begynner igjen. Jeg bør egentlig være hjemme til 11. august for da har jeg bursdag. Ikke om jeg vet om jeg kommer til å feire dog. Men vi kan jo si at en fin tid å møtes er tidlig august. Alle greier vel å sette av en dato denne tiden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...