Gå til innhold

Forumtreff Sommeren '09

iharal3

Når?  

1. 1. Ja, når?

• Juni
      5
    • Juli
      8
    • August
      7
    • Samma det
      10

Anbefalte innlegg

Men, tilbake til "Topic" Jeg tror ikke jeg kan komme. Denne situasjonen blir litt vanskelig : "Hei mamma, er det greit at jeg stikker til byen en gang i neste uke og treffer noen folk på forumet? Noen av dem er over 20 år og jeg trenger rimelig mye cash."

Vær en forum-ninja og si at du skal møte noen venner, da. Du trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumtreff for forum.gamer.no høres sabla morsomt ut. Jeg er situert i Bergen. Det blir altså langt å reise for et forumtreff. Men skal ikke se bortifra at jeg tar turen om økonomien tillater det. Dere som blir med på treffet kan gå sammen om å spleise på togbillett ene veien for meg. :p Billett koster på det billigste (hvis jeg bestiller lang tid i forveien) mellom 200 og 300 kroner. Så det hadde jo ikke vært så gale. Jeg har ikke noe imot å tilbringe seks timer på tog hver vei.

Så hvis vi får avtalt datoen lang tid i forveien og noen hjelper meg med litt penger til tog den ene veien (så jeg slipper å blakke meg totalt) er jeg gjerne med. Skjønner at det blir litt mye å kreve av totalt fremmede folk. Men jeg er student, og har liiite penger. Er spesielt med om Eplefe (aka Rebecca) joiner.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
@Eplefe&Snorre: Håper det ikke gjør noe om jeg joiner.

For all del. The more the merrier.

Hvis det blir noe av da. Det kommer jo helt ann på økonomien min, om folk her greier å bestemme seg for en dato, og lover å komme slik at vi som kommer langveisfra ikke står der uten noen å møte.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg blir med på detta. Med værfobehold.

Kan jo ta det på Peppes? Maten er digg og vi som er gamle nok får tatt oss en pils, men de som ikke er det skal få lukte på siste slurken min.

Hadde jo vært fett å dratt i gang noe spilling også, i spill de aller fleste skulle greie å hevde seg i. Singstar eller GH: WT/Rockband eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Ja, for all del. Inviter alle hjem til meg. :rolleyes:

Klart det. Det å hoste et forumtreff er ingen frivillighet. Du burde lest det som stod med liten skrift når du registrerte deg på forum. Brukere (minus administratorer og moderatorer) plikter å hoste forumtreff om dette ønskes av andre brukere. Det er viktig å lese avtalen man godkjenner ved registrering vet du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...