Gå til innhold

Forumtreff Sommeren '09

iharal3

Når?  

1. 1. Ja, når?

• Juni
      5
    • Juli
      8
    • August
      7
    • Samma det
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner allerede å glede meg. ^_^ Håper det er flere herifra som bestemmer seg for å ta turen slik at jeg slipper 10 timer alene på tog.

Edit: Var vist bare i underkant av 8 timer, så det var ikke så gale.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å smelle igjen døra mens jeg roper "stikker til Oslo for å møte en haug med folk som jeg har møtt på internettet!". Etter det kaster jeg meg på skuteren og kjører inn til bussholdeplassen. Studentkort ftw!

Lenke til kommentar

Snakkes om noen dager?

Går nok greit for meg når det gjelder å "få lov", siden jeg er blitt myndig. Men de vil nok lure veldig fælt siden jeg skjeden drar alene så langt fort alene (hvis jeg gjør det).

Laland: Den setningen der ville ha slått en storalarm hos mora mi. Ho virker livredd for alle som holder til på nettet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

For å være ærlig, så tør jeg heller ikke :p

Vet egentlig ikke hvorfor, men jeg tenker at det blir veldig flaut siden de fleste av oss er unge, og da blir det sånn at de eldre snakker og vi andre bare står og ser på (selv om vi blir invitert inn i samtalen hele tiden.)

Meh, jeg er vel kanskje litt paranoid...

Lenke til kommentar
Husker når vi kjørte fra Oslo til Drammen. ^_^

100% at det var du som var ute å jogget.

Vært i Drammen før? Dette gjelder dere alle, om dere kommer til Drammen så ta kontakt! Kan skaffe dere ùbertilbud på spillbutikkene også :)

Ja, jeg tar en joggetur til Oslo i ny og ne! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...