Gå til innhold

Forumtreff Sommeren '09

iharal3

Når?  

1. 1. Ja, når?

• Juni
      5
    • Juli
      8
    • August
      7
    • Samma det
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha dette hørtes ikke så bra ut, med bare Lakus som er over 18 (noe som sier seg selv at aldri vil gå bra :p ). Tvinger meg nesten til å komme ned å passe på dere. ;)

Trodde jeg ville ende opp som en av de få "eldste" som er hele ett år eldre enn gjennomsnittet :p

Har lyst til å være med en tur, men vet ikke om jeg tør :ph34r:

Lenke til kommentar
Haha dette hørtes ikke så bra ut, med bare Lakus som er over 18 (noe som sier seg selv at aldri vil gå bra :p )

Joda, med Lakus så går allting så bra :p Og hvorfor jeg sa smugdrikking er fordi det for det meste ikke er lov til å drikke i noen bowlinghaller i tillegg til at mange her inne ikke er 18+. Men jo, jeg møter opp om det blir i Oslo. Om det blir i Bergen/annet sted må jeg se ann for da krever det faktisk litt planlegging fra min side, noe som jeg er rimelig dårlig på.

Lenke til kommentar

Forumtreff er ikke noe skummelt om noen tror det fort blir flaut og at vi vil ha lite å snakke om. Om det blir litt stille kan man alltid dra frem en hendelse fra forumet, og tro meg, det virker faktisk. Som regel tenker man like lite over hva man sier som det man tenker over ting når man skriver her i SO, og når man attpåtil ikke trenger å skrive det ned før andre kan oppfatte hva du driver med ender det fort med at kjeften flyr. Hvis ikke: snakk om en forum-ting ;)

Lenke til kommentar

Tja lakus, du sier det, og "stemmeprat" med forumfolk har stort sett gått veldig bra. Men så har vi det at jeg er i en vennegjeng der vi har snakket og ledd av særingen som har vært på (nintendo) forumsammenkomst. This must be kept a secret or else my reputation will...:ph34r:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...