Gå til innhold

Forumtreff Sommeren '09

iharal3

Når?  

1. 1. Ja, når?

• Juni
      5
    • Juli
      8
    • August
      7
    • Samma det
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med polls er av enkelte mennesker har en uforklarlig tendens til å stemme på polls de ikke har noe med å gjøre. Hmmm. Noen som skal ha et forumtreff. Det har jo ikke jeg tenkt å delta på. Oi! En poll, den må jeg jo bare stemme på. Foreslår heller at vi utnevner en treffleder som alle kan sende PM med aktuelle tidspunkt på. Så kan han presentere de tidspunktene hvor flest brukere kan. For eksempel.

Lenke til kommentar
Hvis du har oversikten så er jeg fornøyd :D

Nei er du gal, jeg bare vet knapt når jeg ikke kan jeg :p

Flott initiativ (lol, stavekontroll?) Shampoo!

Foreslår at du finner dato, lager quiz, koker litt kaffe og setter over potetene.

Lenke til kommentar

Treffleders oppgaver vil stort sett være å organisere alt sammen, få oppdatert førstepost etc. Hvis vi får utpekt en treffleder foreslår jeg at vi starter en ny tråd slik at treffleder kan oppdatere førsteposten i den nye tråden med informasjon. Ellers går det i å kommunisere brukernes ønsker ut til tråden. Hva slags dager det det folk har lyst til å delta, hva vil folk gjøre på etc. Dette kan settes opp i form av lister i førsteposten. Dessuten er det lurt at treffleder har mobilnumrene til folk og motsatt (dette kan ordnes nærmere treffdato), slik at folk kan komme i kontakt om de er forsinket eller må melde fravær fra treffet. Slike ting er det lurt at en person er ansvarlig for. Ellers er det ikke mye "offisielt" arbeid tilknyttet "stillingen".

Og blir treffet nærmere begynnelsen av august (sånn mellom 1 og 8 august) foreslår jeg at jeg automatisk vinner eventuelle premier. Da er bursdagen min nærme. Og man må ikke glemme at jeg er moderator. XP Neida. Men vi får se hva som skjer. Trenger jo ikke ha noen høytidelige premier.

Men, jeg stiller gjerne opp med en stykk Spore Galactic Edition (meget pent brukt) som premie. Boksen, DVD-ene og manualer/artbook er helt uten riper, skader eller andre skavanker. Nøkkelen har blitt brukt kun to ganger. Så det er altså tre mulige registreringer igjen på den. Jeg kommer isåfall til å lage en konkurranse for denne premien.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...