TST Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva er vel en sommernatt uten Tiger Woods og hans driver? Les hele saken Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hva? Kan mann spille med romvesenaktige skapninger? Uansett, jeg er ikke særlig intressert i golf og står nok med 100% sikkerhet over denne. Edit: Burde det ikke hete 2010 og ikke 10? Endret 18. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det burde kanskje det, men det heter Tiger Woods PGA Tour 10. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvordan er menyene? Jeg har alltid slitt når jeg kjøper utstyr. Det er ingen måte å sammenligne med hva du allerede eier, og jeg ender opp å veksle frem og tilbake. Må av og til skrive ned ting....kanon frustrerende. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Systemet er ikke perfekt. Sammenligningen består i at du fysisk må sjekke det du faktisk har på deg av fremmende utstyr når du skal kjøpe nytt. Hvis det er snakk om samme type utstyr er det ikke problematisk, men når man skal sammenligne på tvers av kategoriene kan det være frustrerende. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor kommer det ikke til PC? Jeg vil å spille Tiger Woods 10... Sugent! Lenke til kommentar
questra Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hæ, hvorfor i all verden kommer det ikke på PC i år heller? Har ventet lenge på denne. :unsure: Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 For min del kan dette bare spilles skikkelig på Wii. Ser fram til å spille det med Motion Plus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå