Gå til innhold

Funcom tjener penger igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å nevne noen få ting som kommer i neste patch :

 

* Mye mer liv i guild byene. Forskjellige npc'er som lar deg kjøpe f.eks kasser med potions, er usikker på antallet men tror dette er 50 stk. Det er også en ny måte å komme seg til byen. Man kan lære å få en slags "azura" til guild byen.

 

* PVP XP for minigames. Så langt på test serveren er det 100xp for å tape, 150 for uavgjort og 250xp for å vinne (om jeg husker riktig).

 

* Helt nytt stats system, som gjør det lettere å forstå hva items gjør. Nå kan man se ting som crit chance, critical damage bonus, extra hit chance mm. Items får også en høyere verdi, epic items er virkelig EPIC nå. De gir gode bonuses som er i samsvar med arbeidet det er å få fatt i dem. I tillegg er alle raid våpen blitt non-class spesifisert, det betyr at om din klasse kan bruke 2H våpen, så kan du bruke hvilket som helst sverd som dropper i raid instancene bare det er 2H. F.eks er det ikke noen dagger som er ranger, sin req, men er byttet ut med en og samme som begge kan bruke.

 

* Nytt område. Tarantina Commons. Er et større området i Old Tarantina med mange quests og en del storilines man kan følge om man ønsker dette.

 

* Så og si alle feat tre har blitt modifisert på, og en del er modifisert kraftig!

 

* Klasser som kan bruke heavy armour kan nå også bruke full plate armor.

 

* PVP settet har blitt oppgradert, slik at deler som krever pvp level 4 og 5 er gjort om til epic items.

 

* En ekstra karakter slot, slik at du kan lage en ekstra character om du tidligere hadde brukt dem alle.

 

* Alle som før patchen har en karakter over level 60 (eller 50, ikke helt sikker) får muligheten til å lage en ny character som automatisk starter i level 50! Veldig greit om det er folk som har lyst til å prøve en ny klasse. Så levl i vei og skaff den en level 60(50?) karakter før patchen om du ønsker deg dette tilbudet.

Lenke til kommentar

Sa kan man jo heller ikke glemme at alle kan nå handle seg ett eget dyr for å fare rundt med! Cimmeria og Stygia har fått sine dyr, Poitain er fortsatt uvisst. Kanskje de kjører på med en Vaskebjørn?

 

Ellers så har vel TVE oppsummert mye bra av det som kommer!

 

Hvordan har du det på RP serveren forresten? ^_^

Lenke til kommentar

Han spurte nok meg.

 

Kort summert, skulle flytte fra Fury til Crom, trykka feil og havna på RP serveren. Etter ca sånn 12 mails frem og tilbake med Funcom så kom jeg meg ikke akkurat mye videre :p

Men når det er sakt, havna i en topp guild og levler livets glade dager på serveren, selv om jeg er litt redd for en del av de RP folka.

Lenke til kommentar
Han spurte nok meg.

 

Kort summert, skulle flytte fra Fury til Crom, trykka feil og havna på RP serveren. Etter ca sånn 12 mails frem og tilbake med Funcom så kom jeg meg ikke akkurat mye videre :p

Men når det er sakt, havna i en topp guild og levler livets glade dager på serveren, selv om jeg er litt redd for en del av de RP folka.

Du er på Aquilonia sant?:p

Sammen med: Yours truly :p

Lenke til kommentar
* Helt nytt stats system, som gjør det lettere å forstå hva items gjør. Nå kan man se ting som crit chance, critical damage bonus, extra hit chance mm. Items får også en høyere verdi, epic items er virkelig EPIC nå. De gir gode bonuses som er i samsvar med arbeidet det er å få fatt i dem. I tillegg er alle raid våpen blitt non-class spesifisert, det betyr at om din klasse kan bruke 2H våpen, så kan du bruke hvilket som helst sverd som dropper i raid instancene bare det er 2H. F.eks er det ikke noen dagger som er ranger, sin req, men er byttet ut med en og samme som begge kan bruke.

 

Den første delen er strålende og sårt tiltrengt - det økte fokuset på items, som (PR-tåkeprat aside) betyr at man nå enten må være PvP level 5 eller raide jevnlig for å ha en sjanse på level 80, gjør det derimot ikke videre fristende å plukke opp igjen spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...