Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Guitar Hero er spillet for musikkelskende, og det har kommet en rekke oppfølgere etter det det første. Det har blitt lagt til bl.a. trommer og mikrofon, og betegnes av mange som det ultimate partyspillet. Nå, ved en liten glipp, har Guitar Hero 5 blitt annonsert. Det står om det Her på IGN. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Egentlig litt old news? Men så det ikke var nevnt her før. Her er noen av låtene som er bekrefta: "A-Punk" Vampire Weekend "All Along the Watchtower" Bob Dylan "Blue Orchid" White Stripes The White Stripes "No One to Depend On (Live)" Santana "Plug In Baby" Muse "Ring of Fire" Johnny Cash "Runnin' Down a Dream" Tom Petty "Sex on Fire" Kings of Leon "Superstition" Stevie Wonder "Sympathy for the Devil" Rolling Stones The Rolling Stones "You and Me" Attack! Attack! Digger Vampire Weekend, Bob Dylan, White Stripes, Stone, Kings of Leon og Johhny Cash så allerede er dette nesten et garantert kjøp av meg. Tiltross for at jeg ikke liker å gi penger til Neversoft/Activison med tanke på at de tydelig suger penger ut av GH-fansen.... Endret 19. mai 2009 av Maury Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Kommer til å kjøpe det, om det går an å bruke instrumentene til WT. Å bruke 1700,- på nye etter noen få måneder er litt bortkastet... EDIT: Skulle ha hatt med litt mer MUSE Endret 21. mai 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det går grantert an å bruke World Tour instrumnetne på det neste, akkuat slik du kan bruke to'eren g tre'eren sin guitar på WH. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Litt mer Muse? Er ikke akkurat vanlig å dra med flere sanger av en artist på spill som dette. Tool var noe helt annet, da det var et band som aldri har gitt musikk til spill b.l.a. Muse har jo nærmest hatt nok låter på GH og RB-spillene nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Og sikkert resten av de bekrefta artistene Guitar Hero 5's featured artists: * 3 Doors Down * A Perfect Circle * AFI * Arctic Monkeys * Attack! Attack! UK * Band Of Horses * Beastie Boys * Beck * Billy Idol * Billy Squier * Blink-182 * Blur * Bob Dylan * Bon Jovi * Brand New * Bush * Children Of Bodom * Coldplay * Darker My Love * Darkest Hour * David Bowie * Deep Purple * Dire Straits * Duran Duran * Eagles Of Death Metal * Elliott Smith * Elton John * Face To Face * Garbage * Gorillaz * Gov't Mule * Grand Funk Railroad * Iggy Pop * Iron Maiden * Jeff Beck * Jimmy Eat World * John Mellencamp * Johnny Cash * Kaiser Chiefs * King Crimson * Kings Of Leon * Kiss * Love and Rockets * Megadeth * Mötley Crüe * Muse * My Morning Jacket * Nirvana * No Doubt * Peter Frampton * Public Enemy Featuring Zakk Wylde * Queen & David Bowie * Queens Of The Stone Age * Rammstein * Rose Hill Drive * Rush * Santana * Scars On Broadway * Screaming Trees * Smashing Pumpkins * Sonic Youth * Spacehog * Stevie Wonder * Sublime * Sunny Day Real Estate * T. Rex * The Bronx * The Derek Trucks Band * The Duke Spirit * The Killers * The Police * The Raconteurs * The Rolling Stones * The Sword * The White Stripes * Thin Lizzy * Thrice * Tom Petty * Tom Petty & The Heartbreakers * TV On The Radio * Vampire Weekend * Weezer * Wild Cherry * Wolfmother Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mye å være glad i her! Vampire Weekend Kings of Leon Tv on the Radia Killers Sonic Youth Eagles of death metal Band of Horses og masse annet! Har egentlig gått over til Rock Band, men dette her ser ut som en verdig comeback! Eller iallefall noe jeg skal ha når det koster litt mindre! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Band of horses, er ikke det de som har den sangen i skate 1. Husker ikke navnet, men den er fantastisk! Gleder meg til GH5, og syntes denne låt listen ser fabelartig ut! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jepp. Band of Horses er forresten et gangske bra liveband, og et bra indieband. Så det er tydelig at Guitar Hero prøver å "stjele" indie-fansen til Rockband. Det var "The Funeral" de hadde i Skate mener jeg, har ikke prøvd det men mener jeg hørte det fra en kompis som spilte Skate. Håper virkelig RB3(hvis det kommer) da også pumper opp med indie ala GH5. Låtvalget har alltid vært best på Rockband, men det ser ut til at dette snur den meninga hos meg. Alikevel favorittiserer jeg ikke de nye vendingen Guitar Hero har hatt siden World Tour. Tror artister som Vampire Weekend, Kings of Leon, Tv on the Radio, The Raconteurs, Wild Cherry(vel delvis), Beck og The Duke Spirit vil også bringe inn en del nye Rockband og Guitar Hero-kunder. Vampire Weekend, Eagles Of Death Metal, Beck, Band of Horses og Kings of Leon er de jeg virkelig gleder meg til. Første gangen tror jeg Vampire Weekend er med i et spill. Kanskje Kings of Leon og, hadde vært episk vist "Knocked Up" hadde vært låta til KoL. Synge en sang om uheldig tenåringskjærlighet hvor man gjør en dame gravid er litt episk.^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Stemmer at det var "the funeral", den sangen elsker jeg! Ellers er det følgende artister som jeg gleder meg til: *3 Doors Down *Band Of Horses * Bob Dylan * Bon Jovi * Coldplay * Elton John *Iron Maiden *Deep Purple * Love and Rockets * Megadeth * Mötley Crüe * Muse * My Morning Jacket * Nirvana * No Doubt * Peter Frampton * Public Enemy Featuring Zakk Wylde * Rammstein * Rose Hill Drive * Rush * Santana * Scars On Broadway * Screaming Trees * Smashing Pumpkins * The Bronx * The Killers * The Police * The Rolling Stones * The White Stripes * Thin Lizzy * Wolfmother Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jepp. Band of Horses er forresten et gangske bra liveband, og et bra indieband. Så det er tydelig at Guitar Hero prøver å "stjele" indie-fansen til Rockband. Det var "The Funeral" de hadde i Skate mener jeg, har ikke prøvd det men mener jeg hørte det fra en kompis som spilte Skate. Håper virkelig RB3(hvis det kommer) da også pumper opp med indie ala GH5. Låtvalget har alltid vært best på Rockband, men det ser ut til at dette snur den meninga hos meg. Alikevel favorittiserer jeg ikke de nye vendingen Guitar Hero har hatt siden World Tour. Tror artister som Vampire Weekend, Kings of Leon, Tv on the Radio, The Raconteurs, Wild Cherry(vel delvis), Beck og The Duke Spirit vil også bringe inn en del nye Rockband og Guitar Hero-kunder. Vampire Weekend, Eagles Of Death Metal, Beck, Band of Horses og Kings of Leon er de jeg virkelig gleder meg til. Første gangen tror jeg Vampire Weekend er med i et spill. Kanskje Kings of Leon og, hadde vært episk vist "Knocked Up" hadde vært låta til KoL. Synge en sang om uheldig tenåringskjærlighet hvor man gjør en dame gravid er litt episk.^_^ Ett ekstremt lurt innlegg! :o Kunne ikke vært mer enig med deg! Band of Horses var bra på Hove ifjor iallefall, så kan si meg enig i at de er bra live også! ellers så har du veldig rett med indie "stilen" til RB og jeg håper de fortsetter på samme vei! Håper de kommer ut med noen av artistene du nevner her som DLC iallefall, for de var faktisk de viktigste! yndlingslåta mi på RB akkuratt nå: " Franz ferdinand - Take me out " Sykt morsom låt å spille på trommer! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kom over Band of Horses helt tilfeldig på Øyafestivalen helt tilfeldig i 2007 eller 2006, skulle kjøpe meg en LP men endte opp med å kjøpe både en LP til The Shins og oppdage et nytt nydelig band som het Band Of Horses med en delilig sound og bra vokalist. Skulle egentlig vært på Roskilde i fjor å sett dem, men ble lettere tvunget til å jobbe. Forresten la merke til My Morning Jacket nå på lista, de burde du sjekke ut litt hvis du liker Band of Horses. Lik sjanger, smålikt Band of Horses og. Men Eagles of Death Metal er også et band som virkelig kan spille bra live. Aldri vært så svett og fornøyd fra en konsert på Rockefeller før enn den de hadde i februar nå i år. Hehe, liker Take Me Out selv på trommer. Men er en av de sangene jeg styrer unna på vokal. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Forløpig cover til 360-utgaven Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Uoffesiell liste over låter(Låtene er funnet fram basert på kildene til Joystiq) Skjul # 3 Doors Down - "Kryptonite"# A Perfect Circle - "Judith" # AFI - "Medicate" # Arctic Monkeys - "Brianstorm" # Attack! Attack! UK - "You and Me" # Band Of Horses - "Cigarettes, Wedding Bands" # Beastie Boys - "Gratitude" # Beck - "Gamma Ray" # Billy Idol - "Dancing with Myself" # Billy Squier - "Lonely is the Night" # Blink-182 - "The Rock Show" # Blur - "Song 2" # Bob Dylan - "All Along the Watchtower" # Bon Jovi - "You Give Love A Bad Name" # Brand New - "Sowing Season" # Bush - "Comedown" # Children Of Bodom - "Done With Everything, Die For Nothing" # Coldplay - "In My Place" # Darker My Love - "Blue Day" # Darkest Hour - "Demon(s)" # David Bowie - "Fame" # Deep Purple - "Woman From Tokyo ('99 Remix)" # Dire Straits - "Sultans of Swing" # Duran Duran - "Hungry Like The Wolf" # Eagles Of Death Metal - "Wannabe in L.A." # Elliott Smith - "L.A." # Elton John - "Saturday Night's Alright For Fighting" # Face To Face - "Disconnected" # Garbage - "Only Happy When It Rains" # Gorillaz - "Feel Good Inc." # Gov't Mule - "Streamline Woman" # Grand Funk Railroad - "We're an American Band" # Iggy Pop - "Lust For Life" # Iron Maiden - "2 Minutes to Midnight" # Jeff Beck - "Scatterbrain" # Jimmy Eat World - "Bleed American" # John Mellencamp - "Hurts So Good" # Johnny Cash - "Ring of Fire" # Kaiser Chiefs - "Never Miss a Beat" # King Crimson - "21st Century Schizoid Man" # Kings Of Leon - "Sex on Fire" # Kiss - "Shout it Out Loud" # Love and Rockets - "Mirror People" # Megadeth - "Sweating Bullets" # Mötley Crüe - "Looks That Kill" # Muse - "Plug in Baby" # My Morning Jacket - "One Big Holiday" # Nirvana - "Lithium" # Nirvana - "Smells Like Teen Spirit" # No Doubt - "Ex-Girlfriend" # Peter Frampton - "Do You Feel Like We Do (Live)" # Public Enemy Featuring Zakk Wylde - "Bring the Noise 20xx" # Queen & David Bowie - "Under Pressure" # Queens Of The Stone Age - "Make it With Chu" # Rammstein - "Du Hast" # Rose Hill Drive - "Sneak Out" # Rush - "The Spirit of Radio (Live, 2008)" # Santana - "No One To Depend On (Live)" # Scars On Broadway - "They Say" # Screaming Trees - "Nearly Lost You" # Smashing Pumpkins - "Bullet With Butterfly Wings" # Sonic Youth - "Incinerate" # Spacehog - "In the Meantime" # Stevie Wonder - "Superstition" # Sublime - "What I Got" # Sunny Day Real Estate - "Seven" # T. Rex - "20th Century Boy" # The Bronx - "Six Days a Week" # The Derek Trucks Band - "Younk Funk" # The Duke Spirit - "Send a Little Love Token" # The Killers - "All the Pretty Faces" # The Police - "So Lonely" # The Raconteurs - "Steady As She Goes" # The Rolling Stones - "Sympathy for the Devil" # The Sword - "Maiden, Mother & Crone" # The White Stripes - "Blue Orchid" # Thin Lizzy - "Jailbreak" # Thrice - "Deadbolt" # Tom Petty - "Runnin' Down a Dream" # Tom Petty & The Heartbreakers - "American Girl" # TV On The Radio - "Wolf Like Me" # Vampire Weekend - "A-Punk" # Weezer - "Why Bother?" # Wild Cherry - "Play That Funky Music" # Wolfmother - "Back Round" Nevner også at disse skal være artister som er karakterer i spillet: * Matt Bellamy (Muse) * Johnny Cash * Kurt Cobain (Nirvana) * Shirley Manson (Garbage) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva i... Ingen System of a Down? Jeg som hadde håpet på Chop Suey, Hypnotize eller ATWA denne gangen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 # Thrice - "Deadbolt". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Synes det blir litt i seineste laget å syte på noen måte over null SOAD. De er blitt allerede bekreftet ikke skal være med for lenge siden, i tilegg har de hatt låter på både RB og GH, det er påtide at andre artister for slippe til. I tilegg er de jo nødt til å dukke opp som DLC nærmest, ligger i kortene. Tom Petty og Blur skulle vært i et musikkspill mye tidligere. Artister som Vampire Weekend, My Morning Jacket, Band of Horses og Thrice skulle vært lagt inn mye tidligere. Påtide å prøve å fokusere på å ha ikke hundre låter av Metallica, System of a Down og Muse i de to seriene. Endret 9. juli 2009 av Maury Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 endelig var smells like teen spirit der! den har jeg ventet lenge på! Blir nok muligens kjøp dette! herlige band alle du nevner Maury og er like enig med deg nå som tidligere! Arctic monkeys var der også jo! Herlig! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 @Maury: Jeg synes ikke det er for sent å påpeke med tanke på at jeg, med motsetning til deg, ikke har fulgt med på utviklingen av Guitar Hero og Rock Band spill i det hele tatt. Men takk for svar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 endelig var smells like teen spirit der! den har jeg ventet lenge på!Blir nok muligens kjøp dette! herlige band alle du nevner Maury og er like enig med deg nå som tidligere! Arctic monkeys var der også jo! Herlig! Ja, synes det var påtide med Smells Like Teen Spirit. Har hatt flere med på spillet som blant annet Rockband 1, Rockband 2, Lips og Guitar Hero World Tour, samt Guitar Hero 2. I tilegg til både en eller flere trackspacks på både GH:WT og Rockband. Men bare "Lithium" er bekrefta. Men synes låtvalget til flere av artistene er veldig svake hvis dette er den virkelig setlisten. Spesielt Beck(som visstnok også er bekreftet ekte), Weezer og Eagles of Death Metal. Men ellers er jo låtene til Band of Horses, Tom Petty, Arctic Monkeys o.s.v. helt perfekte. Spesielt "Bullet With Butterfly Wings" av Smashing Pumpkins. Sadfez: Deadbolt er forresten en av de låtene som er offesielt bekrefta, så ikke noe å beskymre deg over om det er en låt som kommer med eller ikke. Låtene fra Queens of the Stone Age, Beck, Iggy Pop, Arctic Monkeys, Coldplay og Iron Maiden (Pluss David Bowie sin "Fame 90" i tilegg til låta han er med på av Queen) er av de som ikke er nevnt tidligere som nå også er bekrefta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå