Joachim_F Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Rollespillutvikleren skal annonsere noe stort i løpet av året. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er vel ikke akkurat noe nytt av utgivere skal ut med "originale" spill som visstnok utnytter wiis maskinvare og motion kontroll og skal ikke være showelware. Men spennende er det nok likevel fortsatt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hmm, kan bli spennende. Bethesda akkurat som blizzard skuffer aldri Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nok et selskap som hopper på Wii-vogna. En førstepersons action RPG med MotionPlus-støtte høres veldig fristende ut. Jeg håper på at Wii-spillet blir noe i den duren iallefall. Det hadde vært strålende om det dukket opp noen skjermbilder eller en trailer i løpet av E3-messa. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det jeg synes er mest merkverdig for tida er hvordan Bethesda begynner å ligne mer og mer på et sultent dyr som bare vil ha mer og mer. De driver med altmulig rart plutselig, bare det ikke påvirker kvaliteten på spillene.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bethesda har jo tidligere uttalt at Wii var et skritt tilbake, så vi får håpe at de virkelig mener at de vil lage noe nytt og bra. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Klarer nesten å se for meg et oblivion lignende spill der du svinger sverdet selv.(finnes det slikt alt?:unsure: ) Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 haha, det var det e også tenkte.. kansje de har gått HELT nye veier og lager tes v til wii xD men tviler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå