Gå til innhold

(Den jævla) sola.

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff. Det ville vært en perfekt beskrivelse av hva jeg gjorde sommern 2002. Jeg hadde da ADSL og satt inne og gamet litt vell for mye.

Var riktignok en tur til grimstad også som jeg var ute hele tiden. (Grunnet mangel på strøm og andre fasiliteter) Eller mer nøyaktig: 2dager i grimstad og 7dager på en øy som ligger 10-15min med båt ifra havnen. Husker ikke hvilken havn det var ,men det var en et par brygger som lå vedsiden av en rett veg.

Men jeg tror jeg aldri har hatt det så gøy som den uka der altså. Digg og stå på board etter en båt også.. Bare drit at jeg klarte og tryne mitt oppi en brennmanet (brennere) når det kom en _STOR_ bølge og båten tok en 90* sving. Huff.. BLir ikke noe tur til sørlandet iår.. :WRÆÆL:

Lenke til kommentar

Det er iallefall ikke no gøy på sørlandet nå :cry:

i forige uke var det KNALL vær!

og jeg var ute nesten hver dag - men som oftest var jeg hjemme og sov pga. sliten etter jobb :p

Men når godværet kommer igjen, DA blir det bading!

jeg skal ha dame før skolestart uansett!

selv om det blir ei stygg ei :lol:

Lenke til kommentar
Vinter, snø, og akkurat for lite sol til å blende deg ute, er nice. Det meste annet er bare plagsomt.

/plukke på adawen

Jerimah, nå fikk jeg nesten hjerteflimmer.. Var noe kjent med den avataren ja.. Plukke du lissom.. TSK TSK, sier jeg bare! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...