Gå til innhold

(Den jævla) sola.

danilovic

Anbefalte innlegg

Jeg har et godt forslag til dere: Flytt til Nord-Norge! Der er sommeren perfekt! Passe varmt, rundt 20 grader. Lite nedbør, tørr behagelig luft uten lyn, som fucker PC'en. Vinteren er også sånn den skal være - med snø! Ikke slapps og drit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et godt forslag til dere: Flytt til Nord-Norge! Der er sommeren perfekt! Passe varmt, rundt 20 grader. Lite nedbør, tørr behagelig luft uten lyn, som fucker PC'en. Vinteren er også sånn den skal være - med snø! Ikke slapps og drit.

...Og bredbånd? :D

Lenke til kommentar

Det er _for_ varmt = ikke bra. Man kan ligge og kjenne at solstrålene brenner huden din mens du sakte men sikkert ebber ut av liv, takket være den fordømte varmen som gjør at du svetter deg tørr som en rosin.

Hvilke damer går i tynne klær? Her i strøket er det et ukjent fenomen.

For varmt? Nei langt ifra. Det er behagelig og kjenne solstrålene varme deg opp. Jeg drikker tilogmed hot Chocholate selvom det er varmt jeg.

Jeg svetter jo litt ,men hva er galt med det? Du har jo på deg deodorant så man ikke lukter noe spess.

Damer går i tynne klær. Det er iallefall normalt der jeg har bodd. Damene på jobb gikk i et miniskjørt og en signlet uten noe under. (Gjett om vi andre la merke til det da! :p)

Den andre gikk med vanlige arbeidsklær. (Er ikke noe særlig og gå med tynne klær mens man er med i produksjonen. Da ender man opp med en enorm slitasje på klærne.

Lenke til kommentar
For varmt? Nei langt ifra. Det er behagelig og kjenne solstrålene varme deg opp. Jeg drikker tilogmed hot Chocholate selvom det er varmt jeg.

Når det er så varmt at jeg ikke engang orker å sitte foran PC-en, ja da er det ****** meg for varmt. Er du... en mutant elnsn? Sånn kamelon-menneske kanskje?

Jeg svetter jo litt ,men hva er galt med det? Du har jo på deg deodorant så man ikke lukter noe spess.

Det som er galt med det, er at der er bedre å ikke svette. Du taper væske, du blir våt, det er ikke så delikat og du har vel sjelden deodorant i fjeset osv.

Damer går i tynne klær. Det er iallefall normalt der jeg har bodd. Damene på jobb gikk i et miniskjørt og en signlet uten noe under. (Gjett om vi andre la merke til det da! :p)

Den andre gikk med vanlige arbeidsklær. (Er ikke noe særlig og gå med tynne klær mens man er med i produksjonen. Da ender man opp med en enorm slitasje på klærne.

På den ene sommerjobben min var det bare menn, og på den andre to eldre damer (som da riktignok gikk i skjørt og hu ene i singlet..), og en yngre og penere som gikk godt polstra rundt i masse klær..

Lenke til kommentar

Er ikke min skyld at du ikke er sommermenneske. Orker alltid og sitte forran PCèn. (Med mindre jeg har vondt i hodet)

Hva er galt med og tape væske? Vann er nammenamm. Drikker somregel 3L vann om dagen sommer som vinter. Er nok oppe i 4L daglig nå.

Deodorant i ansiktet? Nei så langt går ikke jeg, men det er bare og tørke seg hvis det er for ille for deg da.

Stakkars deg på sommerjobben din da. Men nå er det jo helg og fritid (for meg iallefall) Er 2 uker igjen nå. SKal søke om og jobbe noen uker til. (Håper på og komme til minst 15k denne sommeren etter skatt)

Mutant? Tror ikke det. Men jeg sitter ofte i shorts og tskjorte (Alt er hvitt for at det ikke skal bli varmere en det som er behagelig.) forran datamaskinen. Rommet mitt ligger også under bakken da. Er somregel greit nok her. Trekker for gardina og da er det vell max 25c her. (datamaskinen og skjermen står for det) Skjermen alene er jo godt over 100Watt.

Lenke til kommentar

...Og bredbånd? :D

Nja, ikke i der det er lite folk, men det er jo akkurat samme status på det over hele landet. I alle byer og større tettsteder er det bredbånd :smile:

Lenke til kommentar

God damn, for ei liste sosohal.... du må være skikkelig irritert på den fordømte, stygge, fæle, ekle, avskyelige sola!

Men den har noen fine ting også...

Hadde det vært spes. fint å vært på stranda hvis det hadde vært heeelt mørkt og -182 1/2 grader ? :roll:

Lenke til kommentar
Hadde det vært spes. fint å vært på stranda hvis det hadde vært heeelt mørkt og -182 1/2 grader ? :roll:

ja, for det er jo kjempenydelig på beach'en i nærmere 40 plussgrader med sand i ræva. :yes:

Lenke til kommentar

høh? Man skal da liksom ligge på en håndkle da... Helst med noe Dire Straits eller noe slik musikk.. Det er livet..

Men det klart beste av alt er og ligge på en stor tre-seilbåt (40fot+) og ligge forran i det nettet og høre suset ifra bølgene.. ahh Paradis..

Da er sola fin og ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...