danilovic Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hvorfor jeg hater sola: Den er så jævlig varm.[*]Den skaper gjenskinn på skjermen. [*]Den lager jævla vind, slik at jeg får støv og dritt i trynet. [*]Den mekker jævla bølger. Kanskje så store at lasteskip med datakomponenter forliser. [*]Den suger. [*]Den lyser så jævlig. [*]Den bestemmer for mye. [*]Den er gul. Flammer er (nesten) gule. Flammer = varmt. Varmt = kjedelig for en PC. [*]Den stråler meg. [*]Den er vanskelig å slokke. [*]Den blir ikke heldekka av Månen før jeg er potte død. [*]Den er teit. Hvorfor kjempetullinger liker sola: [*]Den varmer oss. [PC-en varmer oss like bra!] [*]Den mekker energi. [Med en proff PC kan vi sikkert regne ut åssen vi kan erstatte den jævla sola.] [*]Den gir jævla brunfarge. [soling er teit.] #@$%?&$£@ JEG HATER SOLA!!! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 nå sier vi: WORD! hva enn det betyr, ser endel negere fra usa som sier det i hytt og pine Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Den gir fordømte brunfarge. [soling er teit.] derfor har vi selvbruningskrem! husk at hvis solen hadde sluknet hade hele joden blitt til en iskule .. og du ville verdt DØD! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Den gir fordømte brunfarge. [soling er teit.] derfor har vi selvbruningskrem! husk at hvis solen hadde sluknet hade hele joden blitt til en iskule .. og du ville verdt DØD! Det ville du også vært Kebab GUD... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 alle ville det .. den som ikke skjønte det må være ******** Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Er ikke sikkert alle ville vært døde da. Ikke med det første iallefall. Vi kan jo selvfølgelig drar under jorden og leve på vulkansk aktivitet et par år. Men solen er fin den. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Liksom, blandt alt det der saklige greiene som jeg er nesten helt eller helt enig i så kom det en überglup kommentar; "Den suger". Jaha, ja... Hva i hule er det den suger, bortsett fra å suge all energi og humor ut av meg om dagen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Solen er grei den men så lenge den bare varmer opp til 25 grader maks så går det helt greit. 8) Edit: Feil smiley Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Solen er grei den men så lenge den bare varmer opp til 25 grader maks så går det helt greit. Da er den ikke grei? Jaha, ja... Hva i hule er det den suger, bortsett fra å suge all energi og humor ut av meg om dagen? Den suger hytte penis. litt sur i dag soso? Ja, på den jævla sola. husk at hvis solen hadde sluknet hade hele joden blitt til en iskule ..og du ville verdt DØD! Bedre å være død enn å lide, synes jeg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 [*]Den er teit. Joa, den er kjempeteit... WTF?!? o_O Lenke til kommentar
adawen Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Når det er vinter, snø, sludd og annet pissvær, så klager vi. Og når først finværet har kommet, så klager vi pokkermeg da og.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Om sommeren er det for varmt og om vinteren er det for kaldt. Whinere hele gjengen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Om sommeren er det for varmt og om vinteren er det for kaldt. Whinere hele gjengen. Derfor er vår og høsten best? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Sommern er klart best. Regner mye om høsten i bergen. _MYE_ Vinter er kjip. Da er det slapps ( www.slapps.com <-- Bra side jeg kom på nå) og dritt. Våren og sommeren er utvilsomt de beste årstidene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Nei, vinteren er digg, og det er ikke sommeren jeg hater, men sola. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det er varmt = bra. Man kan ligge og kjenne solstrålene varme deg skikkeilg opp. Sitter ute i lunsjen på jobben og koser meg jeg. Bare synd jeg ikke kan ta av meg skjorta De andre skal jo spise de også. Og damene går i tynne klær? Klager dere over de? FFS! Vet at du ikke er kjønnsmoden enda sosohal ,men alikvell.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 sommeren er jo uten tvil det beste Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Det er varmt = bra. Man kan ligge og kjenne solstrålene varme deg skikkeilg opp. Sitter ute i lunsjen på jobben og koser meg jeg. Bare synd jeg ikke kan ta av meg skjorta De andre skal jo spise de også. Og damene går i tynne klær? Klager dere over de? FFS! Vet at du ikke er kjønnsmoden enda sosohal ,men alikvell.. Det er _for_ varmt = ikke bra. Man kan ligge og kjenne at solstrålene brenner huden din mens du sakte men sikkert ebber ut av liv, takket være den jævla varmen som gjør at du svetter deg tørr som en rosin. Hvilke damer går i tynne klær? Her i strøket er det et ukjent fenomen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå