Elin Wiesener Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Apple hevder at Iphone fortsatt er i spedbarnsstadiet og kommer med tanker om hva de neste generasjonene kan inneholde. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Halvor Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 sitat: "kommer med tanker om hva de neste generasjonene kan inneholde." Lenger ned i artikkelen utdyper man dette som "nye funksjoner og lavere priser"...wow for ett sjokk at de vurderer nye funksjoner! Villedene oveskrift/ingress så til de grader! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De kommer til å tjene så helt sykt på iPhone, det vet de, og det vil de utnytte seg av. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 I dag har jeg allerede skrevet i diverse tråder her på forumet at jeg har lyst til å skaffe meg en iPhone fortest mulig, men om denne oppdateringen faktisk vil være verdt en oppdatering kommer jeg til å vente. Problemet er jo bare det at vi ikke får vite hva som er i den nye, om det faktisk kommer noen ny versjon, før mer eller mindre samme dagen som de kan bestilles. Dermed løper jeg faren for å vente for lenge, og innen jeg da har bestemt meg for å heller kjøpe den versjonen som da vil være gammel vil kun den nye være i butikkene. Jeg er nemlig fornøyd med hvordan iPhone fungerer den dag i dag mtp internett, e-mail og video/musikk, så om den nyere versjonen blir merkbart dyrere eller/og ikke bringer med seg noe nytt til bordet kjøper jeg meg like greit en av dagens modeller. Uansett hva jeg velger å gjøre så innebærer jo det å vente og se på hva Apple vil avsløre, og det er vel det de vil. Snikete Apple ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Men gamle iPhone modeller vil jo og få denne oppdateringen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Alle iPhone modellene vil få en softwareoppdatering, ja, men ikke alle vil få en hardwareoppdatering som det ryktes at er på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg