Joachim_F Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Croteam har måttet droppe sitt militærskytespill, men jobber med Serious Sam 3. Les mer Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gleder meg å høre at et nytt Serious Sam-spill er på vei. Likte de to første meget godt, og de ble hyppig spilt i co-op modus med kompiser. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Enig med deg, alle spillene i SS (erhm, ja forkortelsen blir SS) serien har vært underholdende. Soleklar vinnere på LAN's , det er sikkert og visst! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Håper det kommer til XBOX eller PS3 jeg, ser for meg geniale timer i sofa'n. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 SS er kongen av co-op spill på LAN! Gleder meg Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ser frem til vi får vite mer om dette! Elsker de skrudde fiendene og tempoet fra spillene som har kommet hittil. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvem kan med hånden på hjerte si at man ikke elsket siste bane i SS SE "The grand cathedral" (feil stavet men jaja) hvor man løp rundt å skjøt fiendene med kanonkuler med kanskje spillhistoriens mest episke musikk? Var vel sånn seriøst ca 1xxx fiender på den banen om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eneste minusen med SS SE var at man ikke fikk se mellomsekvensene når man spillte co op. Dermed forsvant det som måtte være av historie. Men helt klart en herlig serie. Husker ropene og hordene av fiender som strømmet ut. Spillte spillet på netcafê i Trondheim, og kunne sikkert ha kjøpt spillet mange ganger for den prisen, men så var det ikke så aktuelt med bredbånd og co op på den tiden heller. Gleder meg uansett til oppfølgeren... Men den må levere... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har hatt uendelig mye moro med SS og coop tidligere, så dette er gode nyheter. Håper det kommer til konsollene også med stort fokus på gjennomført coop og like morsomme våpen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 SS er noe av det som jeg har hatt det mest morro med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå