Ole Morten Knudsen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Apple Ipod får muligens samme fotomuligheter som Iphone. Les saken her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vær så snill - nei! Jeg liker ikke utviklingen som tilsier at alt må ha alt. Fokuser heller på å gjøre lydkvaliteten så god som mulig og den fysiske størrelsen så liten som mulig sammen med masse lagringsplass. Å ha kamera på en musikkspiller er bare en gimmick for å få mer oppmerksomhet og større salg, men etter min mening helt for de gale grunnene. Lenke til kommentar
Gjest Kjell Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er helt enig med Lakus. Greit med en kamera, men gjør iPodden først og fremst den BESTE på hva den skal gjøre, gi deg musikk! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Radio, støtte for flere filformater, mulighet for å brukes i Linux, mikrofon og bluetooth er funksjoner konkurrerende MP3-spillere har som er mye mer interessante enn kamera. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Alt i ett moduler er vel og bra så lenge kvaliteten ikke forringes. Så kjør på Eple. Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg syns ikke det ville skadet med integrert kamera, men som dere sier bør kvaliteten på kameraet være god og ikke bare noe de putter inn for å ha det der. Syns forøvrig også det er på tide Apple får på plass radio i sine spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg