Joachim_F Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Arkanes lovende actionspill er ikke lenger under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 De burde heller utvikle Dark Messiah II, vel, ihvertfall, jeg kan garantere én kjøper. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Triste saker, får håpe de ikke går fullstendig under før et eventuelt Dark Messiah 2. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Var jeg den eneste som ikke gadd å fullføre Dark Messiah? Syns rett og slett det ble alt for ensformig etter hvert. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Var jeg den eneste som ikke gadd å fullføre Dark Messiah? Syns rett og slett det ble alt for ensformig etter hvert. Jeg fullførte det ihvertfall med glede, det har jo et gameplay du skal virkelig jobbe for å gå lei. Utrolig deilig kontroller. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Aldri hørt om dette spillet, (Ihvertfall som jeg kan huske) så bryr meg egenlig ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå