TST Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Å gjete sauer er tidvis like frustrerende i spill som det er i virkeligheten. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Crap...nå savner jeg Lemmings....kommer ikke det ny av den? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Crap...nå savner jeg Lemmings....kommer ikke det ny av den? håper det Lenke til kommentar
psike_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Bæ. Og for å bidra med noe så savner jeg også Lemmings Endret 18. mai 2009 av psike Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Du synes det er vanskelig å gjete sauer? Da må du prøve å få tak i geiter som har flydd til fjells! Endret 18. mai 2009 av Selklubber Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har anmelder forsøkt spillet i 2 player modus? Var det problemer med kontrollene da? Noen andre som har hatt probemer med kontrollene i multiplayer? Problemet mitt er at tractorbeam aktiveres på begge ufoer bare den ene aktiverer den <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå