Enceladus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Kan jeg midlertidig bruke en 19V 3.42A adapter på Aceren når 19V - 4,74A er det som er anbefalt på den? Har det noe å si at det er litt mindre Ampere på adapteren? Er det skadelig for pcen? Endret 17. mai 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg tror ikke det skal ha noe å si, det tar vel bare lengre tid for batteriet å lade seg opp. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tror ikke det skal ha noe å si, det tar vel bare lengre tid for batteriet å lade seg opp. Hmm det hadde jo vært supert om det er tilfelle Venter ny adapter i posten og trenger en i mellomtiden. De fleste jeg kjenner har eldre Acere og derfor andre utgaver av adaptere. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 I verste fall smelter du adaptere... Men det vil ikke skade din pc... Men 80-90% sjans for at ingenting skjer, vil også tro at slike har en eller annen form for sikring mot overbelastning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå