-ErlendA- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Her om dagen installerte jeg en ny og fresh kopi av Windows Vista Ultimate x64. Da var det på tide med den gamle prosessen. Installere drivere og en hel bunch med programmer, for så å ta reboot. Når jeg da restarter får jeg opp: Skjul Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause. To fix the problem: Insert your Windows installation disc (and so on) If you do not have this disc (blah blah blah) File: \Windows\System32\Drivers\mv61xx.sys Status: 0xc0000428 Info: Windows cannot verify the digital signature for this file Som dere ser så står problemet ganske godt og tydelig beskrevet, og etter litt leting på google fant jeg en bypass som gikk ut på å bruke noen kommandoer. Det virkelige problemet er at jeg ikke får tilgang til noen av disse alternativene: Safe Mode Safe mode with networking Safe mode with command prompt Last known good configuration Start Windows normally Prøver jeg en av disse så ender det opp med failboot og jeg blir returnert til samme Boot-error som beskrevet i Skjul. Hvordan kan jeg klare å boote opp sikkerhetsmodus? <_< Lenke til kommentar
xip Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvis du ikke har tatt total reformatering så ville jeg bootet opp i linux, navigert til henvist fil \Windows\System32\Drivers\mv61xx.sys og slettet den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå