Gormers Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) På giantbomb.com har de lagt til en slik kul funksjon. Du kan også se hva folk i gjennomsnitt har i achievements i et spill. Her er min profil: http://www.giantbomb.com/profile/gormers/games/ Endret 13. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ser den på de som få har i forhold til alle andre som har spillet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Er ikke mye som blir fortalt, men tror det ja. Altså er det for eksempel mange som har halo 3, men en del av acheivementsa er sjeldne fordi få av dem som har spillet har tatt dem (i forhold til hvor mange som har spillet ). Det gir en indikasjon på hvilke achievements som er vanskelige eller "upopulære", eller motsatt hvilke som er lette eller "populære". Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Trodde jeg skulle ha flere.. jaja, får spille meg til dem. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan finner jeg meg selv? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Gormers, du har forbanna bra gamerpicture! Jobber med å få opp mine nå, tipper jeg ligger på rundt 2-3 special eller noe hehe. Har aldri brydd meg noe videre med achievements (untatt med LEGO Indiana Jones (1000 G) og Lego Batman (985 G)) Hvordan finner jeg meg selv? Du må lage en konto og laste opp gamertagen din. Hvordan får jeg opp bildet av min profil her, og hvordan får jeg gamertagen min til å bli med på det bildet? Endret 16. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hehe, takk altF4. Dessverre er det bare profilbidet og ikke gamerpicture(et) som vises^^ Iharal: Lag en profil og gå på hovedsiden og klikk rett under de fire store bildene der det står "new feature". Alternativt går du i profilen din og velger fanen med navn achievements. edit: litt sen her ja Her er forresten en link der de forteller litt om saken: http://www.giantbomb.com/news/your-persona...ts-report/1283/ Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har lagd acc. Hvor laste opp greia? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) edit: det som er kult med dette systemet her, er jo at man ikke er interressert i selve poengene man får, men heller om achievementen er vanskelig/upopulær. Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ah, skjønner Gormers. Har fått fiksa meg et bilde jeg også nå. Men hvordan skal jeg få den gamertaggreia til å vises her? Her er i hvert fall linken til siden min: HellBrendy @ GiantBomb Endret 16. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 There you go. Gamertag-tingen er et bilde, du legger det ut her som et hvilket som helst annet bilde. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Har skiftet bilde på spillerkortet, men det forandrer seg tydeligvis ikke.. http://www.giantbomb.com/profile/sadfez/ac...ts/?sort=rarity Edit: Æsj! Jeg vil ikke ha det bombetrynet. Endret 16. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ah Laland, jeg trodde det var en link for å kunne fortløpende oppdatere det bildet man postet her når profilen ble oppdatert. Takk for hjelpen Sadfez: Ville helst ikke ha det jeg heller, men det forandret seg ikke når jeg skiftet bilde! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) http://www.giantbomb.com/profile/nypis/games/ 5,5%. EDIT: Er spesielt Halo jeg drar inn mange på, har sikkert ti stykker der. Ellers har jeg noen på The Orange Box og GTA IV, og utenom det er det vel rimelig jevnt fordelt. Endret 16. mai 2009 av nypis Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ikke for å klage, men er ikke dette litt feil postet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Er ikke sikker på om dette er riktig kategori, men tenkte det blir en telletråd, så jeg la den her, Men du har nok rett, når jeg ser hva som ligger i andre trådkategorier. Kan flyttes til Microsoft/felles delen av forumet av neste moderator som besøker. BTW, systemet er veldig tregt, så bildet vil nok oppdatere seg etterhvert. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg må begynne å lese det med den "lille skriften" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg er vel den jeg vet om som kanskje bryr meg minst om achievements. Så det blir ikke så mange sjeldne. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg er vel den jeg vet om som kanskje bryr meg minst om achievements. Riiiiight. Edit: jeg bryr meg mindre om selve poenga, men spill som jeg spiller en del, liker jeg å ta achievementsa i som regel. Endret 16. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå