Gå til innhold

Hvordan lure en hel community - med comunitiets eget triks.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Buen virker for meg som om den er litt for bra - Sniperen kan nå bevege seg mer ute i felten og buen gjør såpss med skade (og critcal hit på headshot) at den er direkte farlig. Dette gir også Sniperen en annen måte å spilles på, fordi han nå ikke lenger trenger campe i bakgrunnen.

Bare dårlige snipere som camper langt bak frontlinjen. Jeg har alltid vært en aggressiv sniper, så dette har ikke akkurat vært noe nytt for meg.

Buen er vanskeligere å skyte med og det er veldig lett å dodge pilene. Jeg synes ikke den er helt å stole på. For meg er riflen langt mer effektiv. Buen er morsom dog, og det er tilfredstillende å pinne folk til veggen.

Lenke til kommentar

Dead Ringer er ikke overpowered i mine øyne. Lyden av uncloacken er innmari høy, og selv en dårlig pyro vil neppe la seg lure.

Det den derimot gjør som er innmari bra er å forstyrre motstanderens lag. En Spy som ikke backstabber men som bare flyr rundt med Dead Ringer skaper et kaos uten like - et kaos et par døde lagmedlemmer ikke skaper. Alle vil finne den Spyen av frykt for sitt eget liv, men siden han ikke gjør noe for å si hvor han er, men alltid dukker opp igjen... Herlig psykologisk krigføring.

Hva syns folket om den nye backstabanimasjonen på Sniperen?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...