Vrengtpolvott Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det nye systemet gjør at du "roller" for items hver halvtime du spiller. Trasig. Mye bedre nå enn tidligere, da folk achievement grinda som tullinger. Kunne jo komme inn servers hvor nesten alle var samme klasse, kun for å få achievements for å få unlockables. DET var trasig. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hvorfor kan de ikke bare gi oss våpnene og la oss velge fritt? Er grenser for hvor mange netter i strekk jeg gidder å være idle i TF2. Det er uansett lettere enn å hore achiements, så noe har de jo gjort riktig ^_^ Btw: hvorfor er det så mange furries som spiller TF2? :V Endret 25. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Det nye systemet gjør at du "roller" for items hver halvtime du spiller. Trasig. Nja, jeg er usikker på om det er hvert 30. minutt. Noen har fått 3 våpen første timen etter at de resatte statistikken sin, mens andre (deriblandt jeg) ikke har fått et eneste våpen på over 3 timer. Det er også noen som har nullstilt statistikken sin uten å få noen ting på en stund. Men det er vanskelig å si egentlig, for muligheten for å treffe "ingenting" er jo til stedet. Så har man uflaks vil man treffe "ingenting" fler ganger på rad. Systemet er egentlig ikke så forferdelig dårlig som mange vil ha det til. Sjansen er 100% at du vil få alle våpen, og bare fordi man vil ha alle unlocks i går betyr det ikke at systemet bruker for lang tid på å fungere, men man er rett og slett utålmodig. Jeg har begynt å like det mer, for det har ikke påvirket servere til den grad det har påvirket servere før. Desverre er ikke tradingsystemet kommet, og det burde kommet samtidig skulle dette fungert optimalt. Kombinert med en gratishelg har det gitt utrolig mange nye spillere, og fler har begynt å spille mer. Og det er alltid bra! Selv om mine 6 favorittservere alltid er fulle når jeg vil på. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg spiller på achievement serverene for morro skyld wh... hæ? Hvordan i helvete er det mulig å ha det moro med "you kill me, I kill you. Repeat"? PANG! Jeg har ikke noe volderlige spill en det, så jeg er fornøyd med pang pang dø Neida, gjør det ikke nå lenger. Hvordan fikser jeg tag? Har prøvd og laste opp i innstillinger, men får bare diverse feil meldinger. Det nye systemet gjør at du "roller" for items hver halvtime du spiller. Trasig. Kombinert med en gratishelg har det gitt utrolig mange nye spillere, og fler har begynt å spille mer. Og det er alltid bra! Selv om mine 6 favorittservere alltid er fulle når jeg vil på. Syntes alle normale servere alltid er fulle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Fra Valve themselves: Why did we build a new system? With our first four class updates we were tying the new weapons for each class to a set of achievements. Our intention was to make a set of achievements that eventually all players would get, and would be fun to get along the way. In some cases we did a good job at this (Scout), and in some cases we did a bad one (Medic). Across all of the class packs we were disappointed in the number of people that got to play with the new weapons, and feedback from the community was generally not favorable with this approach. What did we do? For the last number of months we've been working on using the Steam Cloud to store a player's inventory. With that finally in place, we were able to deploy a new system focused on the giving of items to players. That new system watches the amount of time that players are playing TF2, and gives them a chance to find items at regular intervals. They aren't guaranteed to get the item at those points, but they have a pretty good chance. We based the system on granting items on the amount of time played because we don't want players to have to do weird things like join achievement grinding servers to get new content. Basing it off time also has the benefit of ensuring that if you play a lot of TF2, you're going to get more items than players who don't. How long do I have to play to get an item? When we were tuning this system we first looked at the average amount of time that players spend playing TF2 daily. From there, we set the goal of most players having around 20 items in their inventory after a couple of weeks of play. If you're someone who plays a lot of TF2, you're going to get items a lot faster than that. In the first few hours after the release yesterday, we had some issues that prevented the system from working properly, so that timeframe was not indicative of the system as it's designed. Is this the way we'll find items from now on? Like everything else we build, we'll be iterating on this system for a while, and have a lot of features planned. Some of the next things we have planned are: - Item trading. This is why you're finding duplicates. - Giving players a method to influence the system so they can work directly toward getting specific items. - Adding more rare items like the hats. We're going to be working on and rolling these out while we're also working on the next class pack, with the goal being to get it all released before then. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 "[...] we don't want players to have to do weird things like join achievement grinding servers to get new content." Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) "[...] we don't want players to have to do weird things like join achievement grinding servers to get new content." Endret 25. mai 2009 av Sputnik Fjernet bilde Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) "[...] we don't want players to have to do weird things like join achievement grinding servers to get new content." og hva var rart med det? Endret 25. mai 2009 av Sputnik Fjernet bilde Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Haha, nå begynner det å skje mye rart. En på serveren jeg spilte på fikk samtlige hatter utdelt pent og pyntelig med 5 sekunders mellomrom. Sa det til en på vennelista og han fortalte at han opplevde nettopp det samme - ca 10 stykker på serveren han var på (og han) fikk ca 20 unlocks og samtlige hatter. Nå har jeg spilt i drøye to timer, ikke fått en eneste unlock. teletubbiekid: Det er jo greit å ha slike servere, så slipper vi å ha et lass med idle speccers på de serverne vi kan spille vanlig på? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) "[...] we don't want players to have to do weird things like join achievement grinding servers to get new content." Hvordan i eff får du opp så mange servere? Haha, nå begynner det å skje mye rart. En på serveren jeg spilte på fikk samtlige hatter utdelt pent og pyntelig med 5 sekunders mellomrom. Sa det til en på vennelista og han fortalte at han opplevde nettopp det samme - ca 10 stykker på serveren han var på (og han) fikk ca 20 unlocks og samtlige hatter. Nå har jeg spilt i drøye to timer, ikke fått en eneste unlock. teletubbiekid: Det er jo greit å ha slike servere, så slipper vi å ha et lass med idle speccers på de serverne vi kan spille vanlig på? Hvem er han fyren på vennelisten? Han høres kjekk ut. Endret 25. mai 2009 av Sputnik Fjernet bilde Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 teletubbiekid: Det er jo greit å ha slike servere, så slipper vi å ha et lass med idle speccers på de serverne vi kan spille vanlig på?Ja, men det aller greieste hadde vært å bare gi oss våpnene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Noe de jo nå gjør, bare at du må vente litt. Syns det er helt greit, så slipper vi å få overtall av folk som vil prøve de nye leketøyene. Uansett hvordan vi ser på dette vil noe være et problem for noen. Det greieste er bare å erkjenne at Valve har gjort noe med et system mange ikke var fornøyd med. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 ... gi oss våpnene med en gang, i stedet for å måtte hore på idle-servere hele natta med mindre man spiller 5 timer hver dag eller har helt sykt flaks. <_< Det er ikke lett å være utolmodig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 En ting som har irritert meg en stund uten at jeg har giddi å sagt noe: passer det ikke bedre med "et community" istedet for "en" (selv om det et engelsk ord og ikke norsk )? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Personlig spiller jeg bare helt vanlig (og får forsåvidt ikke unlcks ). Jeg stresser det ikke lenger, for ingen av de to klassene er noe jeg er særlig god i, og Spy er min minst spilte klasse med ca ~13 timer. Stressa det som pokker til å begynne med, men har lagt det litt på hylla nå. Gormers: Det ble påpekt for en stund tilbake også, jeg har bare ikke fått somlet meg til å forandre det. Men denne tråden flyttes snart over i en ny tråd jeg har startet med en mer generell diskusjon om TF 2, så da spiller det ingen rolle lenger Edit: La oss bare innse med en gang at når jeg skriver fort, da skrvier jeg dårlig. Endret 25. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg vil så gjerne ha buen bare Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Jepp, samme her. Hadde veldig lyst på The Ambassador også, men det virker som om den er ufattelig dårlig, og ikke tilbyr noe nytt slik andre main våpen for de andre klassene har gjort. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jepp, samme her. Hadde veldig lyst på The Ambassador også, men det virker som om den er ufattelig dårlig, og ikke tilbyr noe nytt slik andre main våpen for de andre klassene har gjort. Got them both. Buen er morsom, men dårlig og ambassador ser jeg ikke problemet med? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Buen virker for meg som om den er litt for bra - Sniperen kan nå bevege seg mer ute i felten og buen gjør såpss med skade (og critcal hit på headshot) at den er direkte farlig. Dette gir også Sniperen en annen måte å spilles på, fordi han nå ikke lenger trenger campe i bakgrunnen. The Ambassador gjør bare mye skade på headshots og ikke så veldig mye annet, og tilbyr ikke Spy noen annen måte å spille på enn det han allerede har. For å sammenligne: The Backburner for Pyro er en hel omveltning av Pyro-klassen (lik the huntsman for Sniper), og er et genialt våpen for de pyroene som liker å flanke og angripe bakfra, mens den gamle flammekasteren er fin for de som liker et mer tradisjonelt angrep. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hvis man driver med frontangrep som Pyro så har man jo misforstått hele greia-_- Pyroer er jo som skapt for angripe bakfra, sette fyr på en gruppe med fiender, hakke ned et par stykker med Axtinguisher, for deretter å forsvinne før noen legger merke til hvem som er ansvarlig for alt kaoset. Når vi snakker om våpen; erre noen her som har fått Dead Ringer til Spy? For å demonstrere hvor overpowered den er: Endret 26. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå