ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Den var stilig, ja! Liker revolveren han har nå, men denne var veldig... grom Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 With its rosewood grip and likeness of your enemy’s mother (please send photo) engraved on the barrel, the Ambassador is eight motherloving pounds of steel your enemies won’t want to negotiate with. Den der tok kaka! Grrrr deilig revolver Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Dag 7! Sniperen slår tilbake. Da er det bekreftet at dette er en dobbeloppdatering, og Sniper og Spy vil begge få leketøy og achievements. Sniperen har nå fått Jarate, the jar based karate. Som er et glass med urin som gir en damagebonus på fiender, slukker ild og kortslutter cloaken til Spy. Jarate var faktisk aprilspøken til Valve i år. Vel, tydeligvis ikke spøk alikevel men clever advertisment Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Digger det Spy sier i Aprilspøken; "I have been shown who is the boss" Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Woho, nå er vi ganske nærme updaten ;D gleder meg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Her ser vi faktisk også Jarate - eller det vil si grunnen til at Sniperen aldri går tom: Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det jeg gleder meg mest til denne updaten må være ambassador til spy og bua til sniper ;D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Faktisk enig med deg der. Også veldig spent på de to nye klokkene, særlig den som gjør at du tilsynelatende er død. Gleder meg også til det nye payloadkartet! Vi har igjen å se hva slags kniv Spyen får, hvis han får en. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Godt mulig han ikke får en kniv da han faktisk får 2 klokker. Selv tror jeg ikke jeg kommer til å bruke dead ringer eller hva den het så mye. Grunnet at den passer ikke min spillestil ;D Endret 21. mai 2009 av Xifi Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Å bli kasta piss på... det er litt for barnslig for min del, men jeg må vel leve med det. Hva er det Sniper mister, hvis han skal gå rundt med krukker av urin? Den virka veldig overpowered, det var jo ingen drawbacks, sånn som at Ambassador må kjøle ned mellom hvert skudd. Jeg kommer nok til å bruke cloak and dagger, for jeg må være usynlig. Det virker som du bare kan være usynlig med dead ringer, hvis du har blitt skutt. Ikke være usynlig når du vil er ganske kjipt for spy. Gleder meg uansett Endret 21. mai 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg tenkte det samme med sandvich og BONK! men det gikk da. Jeg godtar vel Jarate etter hvert også. Tipper du mister maskinpistolen din, noe som faktisk er en gedigen drawback i seg selv - blir du tatt på fersken er du død som Sniper hvis du bruker både Jarate og Razorback. Ikke er noen av fordelene med Jarate så bra heller. Damagebonus er jo forsåvidt fint, men er du aleine hjelper det ikke stort, særlig hvis du ikke en gang har kukrien. Å slukne ild er forsåvidt bra, men ofrer du gode skudd for å redde en medspiller? Og er du i det hele tatt i nærheten av noen som brenner når du står langt bak på kartet og sniper? tror egentlig Jarate er en fin unlock, fordi den gir Sniperen en helt ny spillestil - og det er akkurat det Valve ønsker med oppdateringene. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Mhm, man må spille annerledes hvis man bruker alt det nye utstyret. Det er mest sannynlig at Jarate erstatter SMG-en, mens Razorback erstatter kukrien, fordi det er en achievement som er slik at du skal kaste piss på en, og deretter kutte dem med kukrien. Det er også rykter om at Spy skal få en ny kniv i dag. Jeg gleder meg uansett til updaten kommer. Selvom alle kommer til å løpe rundt som Spy og Sniper de neste dagene. "Lol whut why cant i bacstab sentry lol" -_- Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du mente vel de neste 4 ukene? Jeg kommer værtfall til å løpe rundt som en huleboer med bue . Bua er faktisk mer min stil enn sniperifla Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg skal gå Pyro en stund jeg nå. Eller Spy for å ta sniperne Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 den som burde få en update er enginer Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Alle som er igjen har et desperat behov for nytt sidegrade, som VALVe så fint kaller det. Demoman trenger noe mer treffsikkert, engineer trenger mer utstyr å rutte med, og soldier trenger litt nyskapning. Vi får se hva fremtiden holder for oss TF2 spillere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Demoman trenger ikke noe mer treffsikkert, med mindre det gjør 10 i skade eller noe. Kan man sikte med en Demoman er man nærmest udødelig. Har fler ganger blitt eid av Demomenner som greier å stickybombe meg opp i lufta, for så å skifte til granater og gjøre om den nydelige karakteren min til giblets der jeg flakser rundt i himmelen relativt forsvarsløs. Jeg er spent på hva de gjør med Sentrygunnen, som jo er spillets svakeste våpen per i dag. Alle som har spilt spillet vet hvordan de enten skal ødelegge den eller unngå den, og en Engineer som klasse er i så måte nytteløs. Litt terroreffekt har den, og en dispenser samt teleport er jo nyttig i felten. Men ikke så bra som den burde være. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 I clan sammenheng er faktisk sentrygunen veldig bra. Greit nok vet jo de fleste man da spiller mot hvordan man contrer den, men da vet somregel clanen man spiller i hvordan man contrer contern, hvis noen skjønte det da. Og level 3 dispenser er veldig viktig somregel. Værtfall å ha en så soldatene og demoene kan fylle opp magasinene sine. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vel...at man kun kan få de nye sakene ved random loot var en downer for meg. Jeg hadde forventa achievement farming, men neida. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spilte i 4 timer i strekk for å prøve å få tak i bue eller noe tøft, men fant bare en ubersaw til haha, jaja så er det ikke så lett som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå