protoboy2_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Vell, skal da legge en del musikk på HDD'n og lurer på hvordan jeg lagrer musikken på HDD'en når jeg har den brente plata i xbox 360'n..Takker for alle svar, vært kjekt om jeg kunne fått det til idag.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Rip a CD to your Xbox 360 Hard DriveThe process of copying digital content from a CD to a hard disk drive is also known as "ripping." You must have an Xbox 360 Hard Drive attached to your Xbox console to rip music from a CD to the console. To rip music from a CD to an Xbox 360 Hard Drive, follow these steps: Start the Xbox 360 console without a disc in the disc tray. Put a music CD in the disc tray, and then close the disc tray. Note The Music Player starts automatically. Select Rip CD. By default, all the tracks on the CD are selected. If you do not want to copy all the tracks, manually select the tracks that you want to rip. Select Rip CD to complete the process. Kilde. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Skjønner det ikke jeg, finner ikke no ''Rip CD'' option.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 'Rip CD' ligger under 'Play options', muligens som 'Copy'. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Vet det men, cd'en starter ikke heller automatisk når jeg setter i disken.., og har auto start på.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er plata brent som 'data CD' med masser av mp3 eller som 'Music CD'? Tror du kanskje må brenne den som Music CD for at det skal fungere. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Er brent som lyd cd, helt vanlig CD-R 52x cd, med 2-300 mb mp3 filer eller noe.. Endret 15. mai 2009 av protoboy2 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Tror du kanskje må brenne den som Music CD for at det skal fungere. Kan bekrefte at det er slik det fungerer. For å rippe musikk til Xboxen's harddisk må du brenne ut som en Audio CD. Edit: Da er det rart det ikke fungerer. Xboxen spiller av all musikken? Endret 15. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ja den spiller av all musikken på cden men finner ikke no ''Rip CD'' option, men kommer opp på xboxen som ''Mixed media disc'' Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har du kanskje noen bilder eller videoer på den? Hvis den er brent som en musikk-cd (typisk 80min maks) skal det stå "audio cd". Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Til trådstarter: Du har brent en datacd med mp3-filer på du. Ikke en audiocd. Derfor står det mixed media disc og derfor kan du ikke rippe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå