Joachim_F Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Enten du liker å drepe zombier eller jukse i poker har vi noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sagt om Buzz Junior-spillet til PS3: "Blant annet må du unngå raketter, bli krasjtestdokker og danse på ryggen til en gigantisk blekksprut fra verdensrommet." Hva i alle...? Jeg fikk ingen av de spilla, er du sikker på at du ikke blander med "fullversjonen" av robot-spillet til PS2? I PSN-versjonen er det så vidt jeg veit kun fem spill, som alle har to trophies knytta til seg (derfor jeg er så skråsikker), og disse kommer i en fast rekkefølge. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Takk for informasjonen. Kan være vanskelig å finne info om disse spillene, og detaljene om Buzz-spillet fant jeg i en PSN-sak på GamerBytes. Så jeg får trøste meg med at jeg ikke er den første som har gjort den feilen. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Blir nok å kjøpe Killing Floor, ellers var det ikke så mye som fristet denne uka :rolleyes: Endret 15. mai 2009 av Memoen Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lastet ned pokerspillet i dag. Var faktisk meget morsomt synes jeg ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå