Gå til innhold

Ny PS3 på vei?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvorfor gamer.no er så trege ute med nyheter. Dette lagde jeg faktisk en trådom i går, like etter at nyheten kom ut, og det blir rett og slett dumt å få den levert dagen etter at en nyhet blir publisert. Den linken dere refererer til skrev faktisk om dette den 13 og da blir det rett og slett tåplig å servere den nå.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Ville det ikke vært rett og slett merkelig om en avis skrev om et terrorangrep eller en hendelse dagen eller to dager etter alle andre? Kanskje litt overdramatisk, men jeg syntes at om man ikke skriver om en nyhet den dagen den kommer ut, er den heller ikke veldig viktig

Lenke til kommentar
Ville det ikke vært rett og slett merkelig om en avis skrev om et terrorangrep eller en hendelse dagen eller to dager etter alle andre?

Er en liten forskjell på et terrorangrep, viktig begivenhet i nyhetsbildet etc. og et rykte om en redesignet PS3 da..

Kanskje litt overdramatisk, men jeg syntes at om man ikke skriver om en nyhet den dagen den kommer ut, er den heller ikke veldig viktig

Denne "nyheten" er jo alt annet enn veldig viktig. Synes den passer perfekt inn under din definisjon på nyheter som kommer dagen etter.

Designet på greia var forresten vannvittig stygt

Lenke til kommentar
Ville det ikke vært rett og slett merkelig om en avis skrev om et terrorangrep eller en hendelse dagen eller to dager etter alle andre? Kanskje litt overdramatisk, men jeg syntes at om man ikke skriver om en nyhet den dagen den kommer ut, er den heller ikke veldig viktig

Nå kan du jo ikke kreve at Gamer.no skal tråle igjennom alle verdens spillsider for slike smånyheter heller, i forhold til f.eks et terrorangrep som hver eneste avis i verden ville ha skrevet om.

Lenke til kommentar
Om dette er sant eller ikke, så er jeg spent på utseende. Vil den se ut som en slank versjon av designet, eller vil de gå vekk fra toastjernet? Jeg håper det siste.

Håper også de satser på noe annet enn toastjern-designet. Nå så ikke denne versjonen all verden ut heller, selv om jeg tviler på at den er ekte.

Lenke til kommentar

Definitivt noe kina-dritt. bare tanken på hvordan kjøling, BD-drev og 2.5" HDD kommer til å dominere innsiden, så er det ikke mye plass igjen til resten. Bare størrelses-reduksjonen som vises på den avbildede esken på 1up-artikkelen er langt over all forstand....

Lenke til kommentar

Xbxo 360 skallet er jo ett pc kabinett skall. Er jo prikk lik en dell pc som kom i 2005-2006.

Og hvor sikker er du på at dette ikke er sant. Det virker faktisk som at det er noe i det. I værtfall om man skal tro en bruker på neogaf. Han har tidligere kommet med informasjon som har vist seg korrekt.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Xbxo 360 skallet er jo ett pc kabinett skall. Er jo prikk lik en dell pc som kom i 2005-2006.

Og hvor sikker er du på at dette ikke er sant. Det virker faktisk som at det er noe i det. I værtfall om man skal tro en bruker på neogaf. Han har tidligere kommet med informasjon som har vist seg korrekt.

Kan du vise oss et bilde? Hadde vært artig å se ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...