Gå til innhold

Harry Potter-eventyr i juni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer virkelig ikke tenke meg dette spillet fra en nøytral possisjon. Hele meg har et slikt negativt, gjerne et lite hat mot spill som er utviklet i forbindelse med filmer. Også at det blir sluppet ut på SAMTLIGE konsoller forteller nok noe om hvor bra dette blir... ye..

Tipper at det er sånn halvdårlig gjennomført på en av delene, og så blir det horribelt portert over til de andre konsollene og platformene.. joda, dette blir gøy!

Igjen, beklager negative kommentar, men jeg håper jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Husker enda de vises stein til PlayStation som faktisk var et bra stykke underholdning, etter det har vi fått alle slags type spill, noen ligner ikke på hver andre over hode i det hele tatt? Fangen fra Azkaban var et friskt pust om jeg ikke husker helt feil, men så var Ildbegret helt horribelt, føniksordenen prøvde jeg aldri i det hele tatt tror jeg?

Et stort og åpen Harry Potter RPG kunne jo fungert veldig bra, men det avhenger jo av en god utvikler (BioWare, Obsidian, anyone?) samtidig som det må ikke bli laget i hundre og førti forskjellige utgaver til forskjellige plattformer, det merkelige er jo at PC-utgaven, PlayStation utgave osv.. gjerne ikke er like heller? :blink:

Lenke til kommentar

Om de bare hadde gått inn for å virkelig gjennomføre spillene så er jeg sikker på at de (spillene) kunne vært bra underholdning og valluta for pengene. Desverre virker det ikke som utviklerne legger sin sjel i å lage skikkelig spill når det kommer til spill bassert på filmer. Men, jeg kan ta feil, og mulig jeg kommer til å prøve ut demoen for å se om det er noe å satse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...