Gå til innhold

Tony Hawk med skateboard-kontroller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der tok dem det for langt og vil møte problemene som Wii fikk. Folk orker ikke å stå foran tven og tjo og hei. Gaming er så lite akseptabelt fra før (for oss voksne) av om vi ikke skal begynne å stå på et brett foran tv skjermen :p

Dette blir i retning virtual reality og da er det like greit å skate i virkeligheten.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg tror dette kan fort bli litt mer stress enn moro i lengden, som med wii.

Skate. har fått min støtte i det siste, jeg liker bedre feelingen i de spillene enn hva tony har blitt. Fra videoene ser det ut til at det blir svære komboer og høye hopp som blir greia her også.

Klarer heller ikke unngå å tenke at det blir unaturlig å trikse uten å faktisk flippe brettet som i virkeligheten. Dette blir så nært virkeligheten at det er like greit å stikke ut og prøve på det på ordentlig.

Lenke til kommentar

En ny kontrolltype betyr fint lite dersom spillet er like gjennomsnittlig som de nyeste TH-spillene har vært. Jeg har mer lyst til å se hvordan selve spillet ser ut for å være helt ærlig. Men for all del... Wii har bevist at nye kontrolltyper funker svært godt når utviklerene utnytter de på riktig måte. Jeg håper det ordner seg for TH-serien.

Lenke til kommentar

Selvom jeg kommer aldri til å kjøpe dette spillet, er det et kult konsept.

Jeg liker skate spill, men helst pga jeg kan ikke skate, og fordi jeg har kne skade. Det å må stå på en board tror jeg vil skremme potensiele kunder.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...