Joachim_F Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En helt ny kontroller skal sikre kjørefølelsen i neste Tony Hawk. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Og der tok dem det for langt og vil møte problemene som Wii fikk. Folk orker ikke å stå foran tven og tjo og hei. Gaming er så lite akseptabelt fra før (for oss voksne) av om vi ikke skal begynne å stå på et brett foran tv skjermen Dette blir i retning virtual reality og da er det like greit å skate i virkeligheten. Endret 15. mai 2009 av Avean Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg tror dette kan fort bli litt mer stress enn moro i lengden, som med wii. Skate. har fått min støtte i det siste, jeg liker bedre feelingen i de spillene enn hva tony har blitt. Fra videoene ser det ut til at det blir svære komboer og høye hopp som blir greia her også. Klarer heller ikke unngå å tenke at det blir unaturlig å trikse uten å faktisk flippe brettet som i virkeligheten. Dette blir så nært virkeligheten at det er like greit å stikke ut og prøve på det på ordentlig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En ny kontrolltype betyr fint lite dersom spillet er like gjennomsnittlig som de nyeste TH-spillene har vært. Jeg har mer lyst til å se hvordan selve spillet ser ut for å være helt ærlig. Men for all del... Wii har bevist at nye kontrolltyper funker svært godt når utviklerene utnytter de på riktig måte. Jeg håper det ordner seg for TH-serien. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Selvom jeg kommer aldri til å kjøpe dette spillet, er det et kult konsept. Jeg liker skate spill, men helst pga jeg kan ikke skate, og fordi jeg har kne skade. Det å må stå på en board tror jeg vil skremme potensiele kunder. Endret 16. mai 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Et spennende konsept, men jeg er usikker på hvordan det fungerer i praksis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå