Gal_ape Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det nye Tony Hawk: Spillet tar i bruk en kontroller formet som et skateboard, riktig nok uten hjul! Ser for meg at det blir noe ala samme systemet fra WiiFit, bare hakket mer avansert! Gleder meg selv til å se mer av dette Fra Joystiq.com Skateboarder Tony Hawk said he has wanted to create a peripheral-based game for quite some time, but technology only recently allowed Ride to be possible. When grilled about his skill at the video game, Hawk said that he was quite good and added that skateboarders should find the transition easy. Multiple difficulty modes will allow players with even the most inadequate of balancing capabilities to play Link Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser for meg nok en form for ødeleggelse i tv-rommet Hvis det er meningen at man skal ta ollie/nollie ol. så kommer det vel en ny versjon 1 måned eller 2 med en stropp man skal feste rundt benet:p Morsomt, men dog en "gimmick"... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Et spennende konsept, men det spørs hvordan dette fungerer i praksis Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser bra ut egentlig! men..lurer på hvordan det kommer til å funke på release! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har mine tvil på at dette kommer til å bli en suksess. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg har faktisk av en eller annen grunn veldig lyst til å prøve dette spillet. Blir spennende å se hva det blir ut av det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Enda mer "gimmick" som skal oppta stueplassen. For å være gamer i disse dager, må man nesten ha et lite lagerlokale til å plassere alt ekstrautstyr som kommer til spillene for tiden. Er jo fult mulig det blir stilig, men stiller meg litt skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er litt anderledes å simulere skating, funker med gitar, trommer osv, men har ikke noe tro på dette. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har ikke tenkt å ta sjangsen på flips inne på gutterommet med den greia der under bena iallefall. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Som jeg sa i konsoll-kaféen, skjønner jeg ikke hvordan man skal kunne kontrollere noe som helst med det skateboardet. Tviler på at det blir en kjempesuksess. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Nei eg ser ingen som helst hensikt med dette? Har man noe tilbehør i hendene? Må man faktisk stå og trikse med dette bretet for å få full uttelling? Traileren var forsåvidt heilt elendig. Endret 15. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Synes dette så litt morsomt ut jeg og jeg liker ikke en gang Gitar Hero siden du nå ha den gitaren liggenes i stua Eller andre spill med "gimmiks". Men denne ser bra ut. Spørs om den tåler en voksen kar på 95kg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) En film av 'brettets' funksjon, hvordan de utviklet det o.l. Edit: de første 8-9 minuttene er av spillet og brettet. http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...p;ch=2&sd=0 Endret 16. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Så bedre ut enn jeg hadde trodd. Får se på anmeldelsene først. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spillet ser fortsatt ut som et typisk TH spill. Man KAN ikke lande flatt fra en 5 meter høy ollie! Dette er et patetisk forsøk på å gjenopplive en glimrende spillserie som kunne ha fått dødd i fred. EA har vist veien å gå for realistiske skate-spill i fremtiden, TH burde ha rendyrket arcadekonseptet for å finne sin nisje men de velger altså å implementere en ekstra spillkontroll... Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Var veldig skeptisk til dette i begynnelsen. Men jeg begynner å like det mer og mer. De har hatt to år på seg til å lage det og de vet at de må komme med noe bra for å slå skate, så det kan jo hende at de har klart å finne på noe genialt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Selv tenker jeg nok at det ikke kommer til å slå Skate på realismefølelsen uansett, det er jo faktisk Tony Hawk vi snakker om her Et gøy konsept er det ihvertfall, dersom man ønsker å leve seg veldig inn i den mega-urealistiske verdenen mr. hawk setter sitt varemerke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå