mcgroven Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Iskamp med tørre never. Les mer Lenke til kommentar
Suram Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Iskamp med tørre never. Les mer Kan man ikke da heller kjøpe ett bokse spill / wrestling? Virker helt tåpelig spør du meg, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Iskamp med tørre never. Les mer Synd at det ikke kommer på PC. Akk ja, siden det er EA så ville det vel vært mye med DRM. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe, ja virker helt tåpelig for meg også. Men det virker jo som slåssing er en viktig del av ishockey, selv om det for meg virker rimelig idiotisk når to stk braker ihop. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Synd at det ikke kommer på PC. Akk ja, siden det er EA så ville det vel vært mye med DRM. Nei, tror ikke det siden EA har gitt avkall på SecuROM. Lenke til kommentar
wunny Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 NHL '09 var fantastisk, håper '10 klarer å følge opp! Slåssing er en del av hockey. Grei måte å få publikum igang, og om du er heldig får motstanderens stjernespiller 5 minutter i boksen ;P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sa ikke EA nylig at de skulle lansere alle EA Sports titler på PC? Mener jeg leste noe slikt, ganske rart om dette ikke blir å se på plattformen med størst brukerbase. Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Sa ikke EA nylig at de skulle lansere alle EA Sports titler på PC? Mener jeg leste noe slikt, ganske rart om dette ikke blir å se på plattformen med størst brukerbase. Synes å huske at jeg leste noe om at de skulle droppe EA Sports på PC grunnet pirater, men trur nok det er rykter. Men fra det jeg har lest på Wikipedia og sett selv er at PS2 versjonen av EA Sports spill blir brukt til å lage PC versjonen, altså PC har verre grafikk enn X360 og PS3. Synes jeg så forskjell i FIFA 09 iallefall. Og Wikipedia kan jo redigeres av flere, men det er vel kun historie og politikk man skal være varsom med å bruke Wikipedia på. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Stemmer det som Laland sier, at de skal friske opp alle titlene til PC. Om det har skjedd noe der, vet jeg ikke, men FIFA ble i hvertfall oppgradert skikkelig til PC. Jeg hørte til og med at Madden skal ut på PC igjen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Skal de implementere et komplekst system for filming i FIFA '10 også? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 EA er flinke med en del av sportsspillene sine ja. Er ikke bare bare å lage nyvinnende spill hvert år. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 FIFA ble i hvertfall oppgradert skikkelig til PC. Hvis du snakker om Fifa 09, tror jeg du må se igjen. Håper det er sannhet i ryktene om at EA skal oppgradere grafikken i PC-versjonene, denne PS2 grafikken begynner å gå meg på nervene. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 FIFA ble i hvertfall oppgradert skikkelig til PC. Hvis du snakker om Fifa 09, tror jeg du må se igjen. Håper det er sannhet i ryktene om at EA skal oppgradere grafikken i PC-versjonene, denne PS2 grafikken begynner å gå meg på nervene. Fifa 09 ble faktisk oppgradert til PC. Det fikk til og med en egen kontrollmåte. Om det er bra eller ikke, vet jeg ikke. Men jeg leste omtaler av det, da det kom. Grafikk kommer i andre rekke når det gjelder sportsspill. Det viktigste er fysikk, og realisme. Hva du kan gjøre, og hva du ikke kan gjøre. Flere moduser er fint og. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis jeg husker riktig så hadde de gjort spillet slik at man kunne for en gangs skyld spille spillet ordentlig med mus og tastatur istedet for gamepad. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hadde ikke NHL 96ish noe tilsvarende mtp slåssing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå