TST Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Få ting passer like bra sammen som zombier og videospill. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bra artikkel. Gof skrevet, zombier er morsomt det Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Huhei!! Zombier er digg! Men jeg takler dårlig tidsbegrensningen på Dead Rising! Blir så sinnsykt stresset! Tror neste gang jeg forsøker å spille det bare skal drite i sideoppdragene og heller fokusere på hovedoppdraget. Half Life 2 og medfølgende episoder har også noen glimrende zombie sekvenser! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg gleder meg til den kontemplative studien «Temporalitet og spatialitet i spilleropplevelsen av Zombiekultspill». Si ifra når den blir publisert. Edit: Solbrune spanjoler=Obama? Endret 15. mai 2009 av PushThePramAlot Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Artig artikkel! Zombier rocker! Dead Rising la jeg fra meg etter første gang jeg "savet" og måtte begynne på nytt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Morsom og god artikkel. L4D er awesome. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Zombier er vel noe av det mest hektiske man kan få tak i spill. Man vet at man ligger tynt an hvis du slipper så mye som én innpå deg, noe som skaper komplikasjoner siden det er så forferdelig mange av dem. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lurer på hvorfor zombiene i Resident Evil 5 her omtales som gale spanjoler, når handlingen finner sted i Afrika hvor de er sivilbefolkning? Da må de isåfall være gale afrikanere? Btw er de zombier som er blitt smittet av viruset "Uroboros". Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Lurer på hvorfor zombiene i Resident Evil 5 her omtales som gale spanjoler, når handlingen finner sted i Afrika hvor de er sivilbefolkning? Da må de isåfall være gale afrikanere? Btw er de zombier som er blitt smittet av viruset "Uroboros". Vel, det står ikke spesifikt "Resident Evil 5", men bare "Resident Evil", så vi har det (i hvert fall litt) på det tørre, men det kunne kanskje vært brukt et annet bilde. Tar kritikk for det. I henhold til "Uroboros" så minner dette igjen mer om den kreolske zonbi-troa med en medisinmann (i dette tilfellet Wesker/Jill) som 'kontrollerer' sivilbefolkninga (og buskemennene, la oss ikke glemme dem - huff *kalde kolonistiske frysninger nedover ryggen*). Men jeg tror ikke noen i spillet eller noen i forbindelse med markedsføringa av spillet har kalt verken dem eller spanjolene i Resi4 for 'Zombier'. Det er imidlertid klart at afrikanerne/spanjolene overtar det spillmekaniske elementet som zombiene hadde i Resi1-3 (pluss Code Veronica, Survivor, et. al.), så innflytelse er selvfølgelig der for alle å se. Takk uansett for tilbakemelding. Jeg tar det med meg. Endret 15. mai 2009 av thomash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå