- FuzioN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skulle lage US-konto, men var for sen. Give-away, anyone? Noen jeg ga inFamous-demo til, maybe. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kan noen låne kontoen sin til meg? Ønsker ikke å lage US-konto bare for det.Ingen som melder seg frivillig her, men mange anbefaler at du lager egen US-konto slik at du kan laste det ned selv. Er spillet fortsatt gratis?Folk sier at spillet ikke er gratis lenger, så unnskyldningen.. Skulle lage US-konto, men var for sen. Give-away, anyone? Noen jeg ga inFamous-demo til, maybe...nytter nok ikke Jeg vet iallefall at jeg ikke tar sjansen på å låne vekk mine kontoer etter det som skjedde SB-triiP på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Tørr heller ikke låne vekk kontoen min. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte det før det ble gratis. Syns det var verdt den lille summen det kosta anyhoo.. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Var uheldig og kjøpte det for 75 kroner dagen før <_< Endret 26. juni 2009 av shsleen Lenke til kommentar
eriku Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan noen låne kontoen sin til meg? Ønsker ikke å lage US-konto bare for det. Går desverre ikke ann å skrive inn en annens registrerte konto på en annens PS3. Jeg har selv testet det ut, men går ikke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det funker jo fjell det. Har selv gjort det flere ganger for å laste ned ting fra en annens konto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå