HerrGhost Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Tror ikke de har noen problemer med det nei, for husker når Uncharted demoen kom ut i USA 1 uke eller 2 førs den kom i europa. Så funket den kun i USA. Rett etter det var oppdaget kom Naughty Dog med en beklagelse og sa de skulle fikse det så fort som mulig sånn at vi fikk spille den amerikanske demoen i europa. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan noen låne kontoen sin til meg? Ønsker ikke å lage US-konto bare for det. Ditt latskap, ditt tap. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Takk for tipset. Skjønner forøvrig ikke hva som er stress med å lage ekstra konto, jeg bor på pizza ut rundt om i verden Sony er forøvrig klar over at spillere gjør dette - og det virker ikke som de er spesielt interessert i å bruke mye ressurser på å stanse det. Er vel egentlig bare avtalen med kortselskapet man bryter når man oppgir feil adresse uansett? Eller står det i EULAen til Sony også? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kan noen låne kontoen sin til meg? Ønsker ikke å lage US-konto bare for det. Ditt latskap, ditt tap. Jeg skrev ønsker, ikke gidder. Får vel nytte til Gamer.no-kontoen. Lenke til kommentar
/* kommentar */ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Takk for tipset. Skjønner forøvrig ikke hva som er stress med å lage ekstra konto, jeg bor på pizza ut rundt om i verden Sony er forøvrig klar over at spillere gjør dette - og det virker ikke som de er spesielt interessert i å bruke mye ressurser på å stanse det. Er vel egentlig bare avtalen med kortselskapet man bryter når man oppgir feil adresse uansett? Eller står det i EULAen til Sony også? Det bryter vel egentlig med EULAen, men en EULA har sjelden hatt mye virkekraft uansett. Man får ikke lastet opp med penger til psn-kontoen om addressen ikke stemmer. Heldigvis har USA og Japan prepaid kort Forøvrig, dette spillet var riktig artig. Bare hater det at motion sensoren ikke fanger opp bevegelsene mine raskt nok alltid, slik at jeg dette ned selvom jeg har prøvd flere ganger på firefly. //Torgeir Endret 19. mai 2009 av twhoffma Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har kjøpt ting (Penny Arcade Adventure 1 & 2) på US store med vanlig Visa. Ikke hatt noen problemer med det i etterkant. Ellers kjøpte også jeg spillet for en stund siden. Artig med kompiser, men kvaliteten tilsvarer diverse kroppslige ekskrementer alene Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Man får ikke lastet opp med penger til psn-kontoen om addressen ikke stemmer. Heldigvis har USA og Japan prepaid kort //Torgeir JO det kan du ... har kjøpt haugevis med spill fra US-kontoen med mitt Norske visakort. Sony har INGEN måte å sjekke om adressen du skriver inn stemmer overens med visakortet, det er rett og slett ingen sammenheng. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Flott for Sony at vi lager eit par ekstra kontoer vettu, drar opp skrytetallene på konferansene det Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja også tjener de jo penger på det i tillegg. Jeg har sikkert brukt mer penger på US Store enn EU Store. Lenke til kommentar
Storsve Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan lager man en US-konto da? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan lager man en US-konto da? lager en ny konto og velger usa som land istedenfor norge.. :o Lenke til kommentar
/* kommentar */ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Man får ikke lastet opp med penger til psn-kontoen om addressen ikke stemmer. Heldigvis har USA og Japan prepaid kort //Torgeir JO det kan du ... har kjøpt haugevis med spill fra US-kontoen med mitt Norske visakort. Sony har INGEN måte å sjekke om adressen du skriver inn stemmer overens med visakortet, det er rett og slett ingen sammenheng. Obs - kanskje det ikke stemmer? Jeg fikk ihvertfall ikke lastet opp penger fra visa-kortet mitt til HK-store, og da stod det at min kontaktinformasjon ikke stemte. Jeg antok at det heller ikke ville virke på US-store av samme grunn. //Torgeir Endret 22. mai 2009 av twhoffma Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er spillet fortsatt gratis? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er spillet fortsatt gratis? Nei. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dere som har spillet, er det så gøy at det er verd å lage seg en US-konto for det? US-kontoen er verdt det alene Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det har du helt rett i Amored. Er overlykkelig over at jeg brukte fem min på å lage med US Konto for å få dette spillet gratis. Er utrolig morsomt ^_^ Lenke til kommentar
Apno Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 For å være gratis er dette spillet helt passe, men det er en liten ting som irriterer meg. Det er ikke online, får håpe at det kommer en oppdatering med støtte for online-spilling. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spilte dette med kun en kompis, vi hadde det kjempe gøy med modusene! Dette spillet var skikkelig morsomt, mye kulere enn Brawl egentlig. Synd det ikke er online i det. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har det selv så jeg liker det jeg spiller Hadde jeg vist det var så bra så hadde jeg kjøpt det, men klager ikke!! Da har jeg 8 spill som er eksklusive på PS3 pr idag, ikke værst!!! Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Så att du la ut dette fra dag 'en:)KONGE humor spill,trophyene er UMULIGE :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå