HerrGhost Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Løp så fort du kan til us store og skaff deg Rag Doll Kung Fu gratis hvis du ikke har skaffet deg det. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Takker for tipset Lastes i morra den dag! Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Oy. Hvorfor er det gratis på US-store og ikke EU? Ikke at det er noe problem, da jeg har US-store. Bare nysgjerrig på hvorfor US får den gratis og ikke EU. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har demoen på pc. Er god underholdning å spille mot en kamerat før du går lei. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Selvfølgelig er jo min ps3 ødelagt og til reperasjon. Typisk! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis du har en kompis som har PS3 stående kan du jo låne bort kontoinfoen sånn at han kan laste det ned og få det knytta til kjøpshistorien din da? Veit selvfølgelig ikke om de har sikra seg mot noe sånt, men i utgangspunktet burde det funke. Så vidt jeg forstod er det en del av en markedsføringskampanje for et eller annet som har med billøp å gjøre, fikk ikke helt med meg hva det var for noe, men det gir jeg egentlig en god dag i, så lenge de kaster spill etter meg takker jeg og bukker, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lastet det ned inatt Likte godt det jeg fikk spilt ja!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har demoen på pc. Er god underholdning å spille mot en kamerat før du går lei. Er nok ikke samme spillet som kom til pc for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Selvfølgelig er jo min ps3 ødelagt og til reperasjon. Typisk! Jeg kan godt laste den ned for deg, hvis du vil I så fall, send PM og vi kan fikse det. Skal laste ned når jeg kommer hjem. Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har demoen på pc. Er god underholdning å spille mot en kamerat før du går lei. Er nok ikke samme spillet som kom til pc for en stund tilbake. Nei. Har ikke sett noe av dette men tipper nok at "core" gameplayet er det samme, siden navnet er det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere som har spillet, er det så gøy at det er verd å lage seg en US-konto for det? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dere som har spillet, er det så gøy at det er verd å lage seg en US-konto for det? det er såpass mye som gjør det verdt å lage seg US-konto at det burde du gjøre uansett Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Typisk at jeg kjøpte det for noen uker siden da. Bugger. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Takk til GhostViper for tipset og til Fenixen for svar på spørsmålet. Spillet var jo knall moro sammen med kompiser og en sekspakk eller tre;) Endret 18. mai 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Jakoozie_InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Spillet i seg selv er dritrått, men jeg gråt nesten da jeg fant ut at det ikke støtter online-flerspiller. Og ja, jeg kjøpte spillet Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hadde vært utrolig mye gøyere med online-MP, så får håpe det kommer i en oppdatering asap =) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Utifra det jeg vet, så kommer det ikke noen online-MP, grunnet måten spillet animerer det som skjer på. Det fins altså ingen ferdiggenererte animasjoner i det heletatt i spillet, alt blir laget realtime av fysikkmotoren, og den teknologien spillet bruker til å gjøre det funker ikke over MP ettersom det er alt for mye data som skal frem og tilbake til å gjøre det lagfritt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan noen låne kontoen sin til meg? Ønsker ikke å lage US-konto bare for det. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Mye lettere å bare lage en egen konto HCG. Mye snacks som ligger på US Store som vi ikke får her i EU, så du kommer garantert til å få bruk for den etterhvert Lenke til kommentar
/* kommentar */ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Takk for tipset. Skjønner forøvrig ikke hva som er stress med å lage ekstra konto, jeg bor på pizza ut rundt om i verden Sony er forøvrig klar over at spillere gjør dette - og det virker ikke som de er spesielt interessert i å bruke mye ressurser på å stanse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå