Citus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det hele spillet eller bare en exp pack?..er spillet bra?..er det noen som har det? hadde vert fantastisk hvis dere kunne svart på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er hele spillet, med alt gratis innholdet som har blitt lansert. Spillet er bra, utviklerne pøser på med ny dlc hele tiden. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Fantastisk! tusen takk Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det har også med første betal DLC, party pack Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Er hekta på Burnout nu! super bra spill! Og det er synsykt bra at de faktisk lager podcasts og lager DLC hele tiden..synsykt morro! men det er også lit dyrt da ^^ Er det noen andre ting som folk liker med dette spillet? - Skulle egentlig ønske at det var noe offisielt tråd for Burnout egentlig! Så man kan altid forsøke å lage et.. Er det noen som er gira på gamings inniblandt?..put gamer taggen din her så blir det partey! Endret 15. mai 2009 av Citus Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Har aldri like Burnout-serien noe særlig, men ble totalt forelska i Paradise City etter en tur i nordsjøen! Har ikke fått ut fingeren og handlet det enda, tough.. Endret 15. mai 2009 av veggiz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det noen som er gira på gamings inniblandt?..put gamer taggen din her så blir det partey! Om du vil ha en tråd for å finne andre å spille med er dette kategorien å gjøre det i Jeg har Burnout Paradise Ultimate Box selv, og synes det er grisemoro, men har ikke fått spilt så mye spill generelt i det siste. Går mye i Fable 2, da jeg vil bli ferdig med det fortest mulig fordi det kun fungerer på min gamle og ekstremt bråkete xbox (merkelig nok). Så Burnout ligger foreløpig på vent, men skal utvilsomt taes frem igjen etter Fable 2. Spilte Burnout 3: Takedown (jeg tror det het det) til disken ikke lenger var gjenkjennelig forresten, og synes det er litt dumt at de har fjernet modusen hvor det er om å gjøre å få størst mulig kræsj. Det var veldig moro. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Alright kult å høre Lakus! skal gjøre det fortest mulig! Har blitt hekta på det spillet! spesielt med Motorykler! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gleder meg til Big Surf Island kommer Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det ingen av DLC'ene som har det herlige crash moduset fra 3'ern? Og vil det eventuelt komme? Lenke til kommentar
Citus Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 ikke enda bioDex nå kommer det bare big surf island blir morro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nei, jeg tror ikke det vil komme. Det er utrolig synd da den modusen var noe av det beste i hele spillet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Når spillet koster 200,- Så bryr jeg meg ikke om DLC'en er dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå