Gå til innhold

Opprop for Gamer.no spillservere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp derfor vi trenger en person som er godkjent av Gamer.no som kan stå for serverne. En mulighet er også å starte med en avstemning, men det er ganske lett å jukse på.

De som donerer burde jo selvsagt få et par fordeler kanskje, enten en VIP tilgang på serveren (reserverte plasser o.l.) eller ha større kontroll over hvordan serverne skal konfigureres.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på hva som er i den rene versjonen av TF2, vil det si uten updates o.l.? Eller bare uten crits? Selv synes jeg updates burde absolutt være i spillet, men crits kan man klare seg uten, bortsett fra at Snipers selvsagt burde få headshot også videre.

Lenke til kommentar

Vanilla er slik spillet er fra Valve per dags dato. Altså ingen klussing med noe som helst. (Crits, damagerange, max players, spawntime etc)

 

Personlig ser jeg ingen problemer med crits, og syns det gjør spillet litt for lite balansert når det skrus av. Medics får for eksempel større sjanser for å romstere fritt, noe som gir hele laget en større sjanse.

 

Tufte: Å skru av crits fjerner ikke de fastsatte critsene. Bruker en Medic KK får spilleren 100% critrate, Axetinguisher har critical når spillere brenner, backstab er crit og headshot er crit. Det er bare de randomerte (lol, norsk?) critsene som blir tatt bort.

Lenke til kommentar
Vanilla er slik spillet er fra Valve per dags dato. Altså ingen klussing med noe som helst. (Crits, damagerange, max players, spawntime etc)

 

Personlig ser jeg ingen problemer med crits, og syns det gjør spillet litt for lite balansert når det skrus av. Medics får for eksempel større sjanser for å romstere fritt, noe som gir hele laget en større sjanse.

 

Tufte: Å skru av crits fjerner ikke de fastsatte critsene. Bruker en Medic KK får spilleren 100% critrate, Axetinguisher har critical når spillere brenner, backstab er crit og headshot er crit. Det er bare de randomerte (lol, norsk?) critsene som blir tatt bort.

Random er tilfeldig på norsk btw ;D, altså blir det da de tilfeldige crittene, eller kritiske/fatale skuddene(?) :p . Men som du sa er vanilla best :]

Lenke til kommentar

Kartene (og spillet forøvrig) er designet for max 24 spillere, og jeg syns det passer helt utmerket med 12 på hvert lag. 16 spillere på hvert lag er bare en gedigen spamfest, og det eneste som er verre er en 32-mans server med instant spawn. Lykke til Builders League United!

Lenke til kommentar

Støtter ideen om en TF2-server. De mest populære kartene er vel 2fort, granary, badlands, gold rush, hoodoo og dustbowl? Hadde vært snedig å kunne spille mot nordmenn, i stedet for den russiske serveren jeg bruker.

 

PS: Har litt adminerfaring, så jeg kan stille opp hvis det trengs.

Lenke til kommentar

Heisann..

 

 

Jeg sitter og tenker på å leie en CS:S Gameserver evt. en hel dedikert server.

Blir det gameserver, så blir det mest sannsynlig i England eller Nederland. dvs. noe ping (mellom 40-80)

Variere noe mellom hvor den er. Og hvor vi er seff :p

 

Men blir det dedikert server så blir den stående hos Lyse

Har ikke peiling å sette opp en linux server, men kan vel ikke være så vanskelig :p

Endret av JanFrode
Lenke til kommentar
Jeg leier en TF2 server som står i london. Plass til 18 stk på den med en helt ok map rotation vil jeg tro.

Ip: 217.163.28.22:27015 Passord: gamerdottno

Grunn ti lat den er passordbesyttet er fordi det er billigere å leie den!

Når jeg får en pause i forberedelsen til eksamen skal jeg se om jeg får den til å bli 24 slot igjen, og finne ut hva jeg har gjort med serveren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...