Gå til innhold

Opprop for Gamer.no spillservere


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

er det flere enn meg som er interessert i at Gamer.no skal få opp spillservere igjen? Jeg var en aktiv spiller og admin på de gamle serverne deres. Hva bør det satses på i så fall? CS:S er min favoritt.

 

Bli med og meld interessen deres på denne tråden!

Endret av X-RaY-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Gamer skilte lag med Edda Media røk også tilgangen til deres servere og databaser. Det er derfor Gamer per dags dato ikke har demonedlsatninger fra siden sin med unormalt gode hastigheter lenger blant annet. Jeg spiller ikke mye PC, og iallefall ikke CS så jeg vet ikke hvor mye kraft slikt trenger, og det er sikkert ikke mye, men jeg vil tro at det er grunnen til at det ikke er oppe enda, og jeg tror også helt sikkert at det vil komme tilbake i fremtiden.

Lenke til kommentar
Når Gamer skilte lag med Edda Media røk også tilgangen til deres servere og databaser. Det er derfor Gamer per dags dato ikke har demonedlsatninger fra siden sin med unormalt gode hastigheter lenger blant annet. Jeg spiller ikke mye PC, og iallefall ikke CS så jeg vet ikke hvor mye kraft slikt trenger, og det er sikkert ikke mye, men jeg vil tro at det er grunnen til at det ikke er oppe enda, og jeg tror også helt sikkert at det vil komme tilbake i fremtiden.

 

Det er vel sikkert ganske riktig det. Når det gjelder CS servere trengs det vel en linje med ganske stabil opprate, noe ala 100 Mbits linjer. Hostet selv hjemme fra med 1 mbite opp og det fungerte for 6 personer i nær miljø. Så skal vel faktisk litt til for å holde det raskt og laggfritt.

Lenke til kommentar

Gamer.no har ganske lojale brukere, en eventuell donasjonsrunde for å få inn penger til servere burde ikke være veldig vanskelig å få igang. Bare de sørger for å fortelle hva slags servere de er ute etter å opprette, om en av de innebærer CS:S eller TF2 så kan jeg lett sette inn endel tikroninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...