mcgroven Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ikke overraskende er Treyarch allerede i gang med neste års Call of Duty. Les mer Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 haha, hadde vært artig om de hadde prøvd en futuristisk vri i stedet for det samme gamle hele tiden Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Håper dette blir et annerledes spill. Kan kun si at jeg gleder meg, da jeg elsket WaW! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 CoD7 allerede? Burde ikke CoD6 komme ut først? Modern Warfare 2 burde slippe all assosiasjon med CoD navnet etter å ha blitt sin egen merkevare. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Siden Call of Duty 4 stakk av med nr. 4 så lar de vel også MW 2 få nr. 6. Selv syntes jeg WaW var langt fra så dårlig så noen skal ha det til men CoD4 vinner på mange måter på de fleste områder. Jeg syntes nå det blir litt feil at to utviklere jobber på samme spill serie. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tror neppe jeg kommer til å kjøpe det, men Treyarch har da bevist at de kan lage bedre spill enn CoD 3 selvom at CoD 5 ikke var like bra som CoD 4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Siden Call of Duty 4 stakk av med nr. 4 så lar de vel også MW 2 få nr. 6. Selv syntes jeg WaW var langt fra så dårlig så noen skal ha det til men CoD4 vinner på mange måter på de fleste områder. Jeg syntes nå det blir litt feil at to utviklere jobber på samme spill serie. Men, når Infinity Ward selv har sagt at de har lagt Call of Duty franchisen bak seg, hvorfor skal deres nyeste spill havne i den serien? De har flere ganger utrykt missnøye med flere av Activision's påstander og valg rundt Call of Duty navnet. Treyearch utvikler Call of Duty 6. Ikke 7. Forøvrig så er Treyearch godt over snittet når det gjelder spillutvikling, men å leve opp til IW sine standarder er det veldig få studioer verden over som kan klare. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 håper de tar seg god tid til å lage et skikkelig produkt denne gangen. cod:WaW var ikke på noen måter dårlig, men manglet den siste finpussen slik som cod 4 hadde Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vær så snill, la oss håpe at det er om Vietnamkrigen og rundt om denne tiden, det hadde vært så fryktelig episk. Håper også de forbedrer eller lager ny motor. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vietnam, 1.verdenskrig, noen få år fram i tid eller spansk borgerkrig. Bare ikke enda et WW2 spill! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ønsker også en Vietnam setting. Vietcong var/er et bra spill, og jeg tar gjerne en tur tilbake med bedre grafikk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 haha, hadde vært artig om de hadde prøvd en futuristisk vri i stedet for det samme gamle hele tiden Moderne krigføring får man vel nok av i Modern Warfare. Men et spill fra fremtide hadde kanskje ikke vært så dumt, så lenge det ikke blit alt for mye Science Fiction. Skjønt, Nazi Zombies er jo litt morsomt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Håper de roer ned på antall granater som kommer mot deg i neste spill ivertfall. Var til tider helt umulig å unnslippe de i WaW da de kom fra alle kanter hele tiden. Men ellers har de vist at de kan lage gode spill, så blir spennende dette her Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Håper inderlig det ikke er 1.vk slik enkelte har nevnt. Blir nok kjedelig etter noen minutter å bare stå i skyttergrava og skyte etter de angripende tyskerne/britene/franskmennene (whatever floats your boat). Håper inderlig at det blir Vietnam-krigen. Elsket M79 og M16 i Vietcong! =) "Problemet" blir nok derimot at istedet for et utall kuler og granater slik det var i WaW så kommer man til å måtte se etter minefeller o.l. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis jeg ikke leste feil var det snakk om den kaldekrigen. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis jeg ikke leste feil var det snakk om den kaldekrigen. Det har vært hintet om det ja. Problemet er jo bare det å finne slag fra den kalde krigen Når man lager krigsspill fra kriger som har vært, synes jeg det er viktig at man bruker steder og navn som kommer fra virkeligheten og er til stor grad historisk korrekt. Om de da velger den kalde krigen forstår jeg ikke hvor spenningen skal være. Styre en båt som har i oppdrag å avskjære russiske fraktskip på vei til Cuba med atomstridshoder? Og hva skjer om du skyter da? "Game Over"? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis jeg ikke leste feil var det snakk om den kaldekrigen. Det har vært hintet om det ja. Problemet er jo bare det å finne slag fra den kalde krigen Når man lager krigsspill fra kriger som har vært, synes jeg det er viktig at man bruker steder og navn som kommer fra virkeligheten og er til stor grad historisk korrekt. Om de da velger den kalde krigen forstår jeg ikke hvor spenningen skal være. Styre en båt som har i oppdrag å avskjære russiske fraktskip på vei til Cuba med atomstridshoder? Og hva skjer om du skyter da? "Game Over"? Hvis du ikke har hørt om det før blir jeg forbauset, men under den kalde krigen brukte både USA og Sovjetunionen små agent lag som angrep diverse steder innen de hverandres land for å forhindre at dem skulle bli sterkest og slikt, var ikke bare informasjons spionasje for å si det slik. Men så har vi også hvordan USA og sovjetunionen sendte soldater for å hjelpe hver sin side av Korea. Er masse mer å hente ut men de har "plenty" med situasjoner de kan bruke. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Eh, åpenbart at "noen" ikke har lært så veldig mye historie. Er sykt mange slag og kamper under den kalde krigen, dog mesteparten er såkalte "wars by proxy" hvor en side (USA om du vil) kjemper mot en motstander som blir støttet med våpen, "rådgivere" og annet av den andre siden (Sovjet om du vil). Nærmeste USA kom til å kjempe mot sovjetiske soldater utenfor Europa er vel kanskje borgerkrigen i Angola på 70- og 80-tallet, intervensjonen på Grenada i 1983, eller Vietnam-krigen hvor begge land støttet de respektive sider. Endret 14. mai 2009 av Eeobroht Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan artikkelen rettes? Det er snakk om CoD 6, og ikke 7. MW 2 er ikke et Call of Duty spill. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hatet CoD:WaW virkelig, så ehhhhhNei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå