Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Men jeg blir mer rørt av serier..... Da er vi to, og da spesielt i episoden The Body av Buffy sesong 4 (da hun finner moren død på sofaen.) Den episoden er virkelig trist og laget på en så god måte at det er umulig å ikke felle en (for å ikke si mange) tåre. OJOJOJOJOJ SPOILER! JEG HAR IKKE KOMMET SÅLANGT ENDA! Lenke til kommentar
Kroyser Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Grave of the Fireflies er veldig trist. Hard slutt. Grave of the Fireflies er klart den tristaste filmen eg nokon gong har sett. På samme tid er det også ein veldig veldig god film. Anbefaler alle å sjå den. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) En kompis av meg begynte faktisk å grine av Grave of the Fireflies. Han var nært tredve da han så filmen første gang. Selv så er jeg så blasert (eventuelt skad på sjelen) at jeg satt å tenkte: "Er det dette som er trist? Men alle må jo ha skjønt at dette kommer!?" "Waltz with Bashir" derimot... Dette er også en film hvor det er temmelig åpenlyst hva som kommer til å skje (for dem av oss med historisk innsikt), men når det kuttet over fra animasjon til dokumentasje på slutten, da sleit jeg skikkelig. Endret 22. november 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå