paddehatt Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var faktisk en film jeg sleit med å holde tårene tilbake og det var: Elefantmannen. Fantastisk film, må få sett den igjen snart. Åh ja, den er fin. En av de tristeste filmene jeg har sett er kanskje Dancer In The Dark. Kanskje ikke blant favorittfilmene mine, men jommen var den trist og vond og jævlig å se på. De første filmene som fikk meg til å grine var Løvenes konge og Watership Down. Den siste filmen som fikk meg til å grine var Pans Labyrint, får fortsatt en liten klump i magen av å tenke på den. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 The Green Mile, Forrest Gump og Titanic, kanskje? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Når jeg så Titanic og Crash kjente jeg en tåre i øyekroken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Titanic var bare kjedelig, hadde ventet at jeg ville bli litt lei meg, men kjente ingen ting. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den siste filmen som fikk meg til å grine var Pans Labyrint, får fortsatt en liten klump i magen av å tenke på den. Pans Labyrint? Trist? Tenker du på denne? Seriøst? Når jeg så Titanic og Crash kjente jeg en tåre i øyekroken Titanic er en obvious grinefilm for de aller fleste, men Crash? Lenke til kommentar
Papillon_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Grave of the Fireflies er veldig trist. Hard slutt. Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den siste filmen som fikk meg til å grine var Pans Labyrint, får fortsatt en liten klump i magen av å tenke på den. Pans Labyrint? Trist? Tenker du på denne? Seriøst? Ja, slutten er jo utrolig trist. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Forest Gump, som så mange nevner. Men ja er en del filmer som har fått meg til å bli rørt. Men jeg blir mer rørt av serier å spill egentlig. Slenger meg på hundeepisoden i futurama, ingen tvil! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Den siste filmen som fikk meg til å grine var Pans Labyrint, får fortsatt en liten klump i magen av å tenke på den. Pans Labyrint? Trist? Tenker du på denne? Seriøst? Ja, slutten er jo utrolig trist. Syns det var en helt ok slutt jeg. Hun gikk fra å være i et grufullt spania til å bli prinsesse i helvete(?). Var det ikke slik at morra hennes døde i tillegg, da hadde hun ihvertfall ingen til å passe på seg. Endret 16. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den siste filmen som fikk meg til å grine var Pans Labyrint, får fortsatt en liten klump i magen av å tenke på den. Pans Labyrint? Trist? Tenker du på denne? Seriøst? Når jeg så Titanic og Crash kjente jeg en tåre i øyekroken Titanic er en obvious grinefilm for de aller fleste, men Crash? La nå folk få grine i fred Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jammen... æææææh. Deres sarte følelser forvirrer meg, jeg forstår ikke at det går an for menn å være såpass lett påvirkelige. Endret 16. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Syns det var en helt ok slutt jeg. Hun gikk fra å være i et grufullt spania til å bli prinsesse i helvete(?). Var det ikke slik at morra hennes døde i tillegg, da hadde hun ihvertfall ingen til å passe på seg. Rørende er kanskje mer beskrivende for slutten, men jeg vet ikke, jeg synes fortsatt filmen var veldig trist. I hele filmen var jo alt et helvete for henne. Hva som faktisk skjer på slutten, om det var ekte eller en fantasiverden, er vel åpent. Døden blir ihvertfall en vei ut av den harde virkeligheten, og om det ikke er trist så er det ihvertfall ingen *happy ending* vil jeg mene Forøvrig så liker jeg filmer som gjør at jeg blir skikkelig trist når jeg har sett dem. Ikke at trist og jævlig nødvendigvis betyr at filmen er knall, men det kan så absolutt være bra! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men jeg blir mer rørt av serier..... Da er vi to, og da spesielt i episoden The Body av Buffy sesong 4 (da hun finner moren død på sofaen.) Den episoden er virkelig trist og laget på en så god måte at det er umulig å ikke felle en (for å ikke si mange) tåre. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pianisten var en veldig trist film Begynner ikke å grine som regel når jeg ser triste filmer men blir ganske stum når jeg ser så triste scener. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Grave of the Fireflies er veldig trist. Hard slutt. Den er sinnsyk. Etter at jeg så den tenkte jeg bare: Hvordan i huleste heite er det mulig å lage en så jævelig film. Jeg satt og grein halve filmen. Den grønne mil/The green mile er også trist. Gladiatoren er også trist. Jeg kan ikke komme på flere akkurat nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Changeling er også en utrolig trist film. Går ut på en mors desperate søken etter barnet sitt (som har blitt kidnappet). Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Folk har tydeligvis ikke sett The Notebook! Syyyykt jente film, men den er meget trist og er flott skrevet imo. Anbefalt! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Annbefaler "Reign Over Me" med Adam Sandler(!) i hovedrollen. Handler om en som stenger seg helt ute etter at kona dør. En av de sterkeste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lion King, folkens. Jeg har aldri fått tårer av en film, men når jeg så den i barndommen, så var det ikke langt unna. http://www.youtube.com/watch?v=AJbigmrvE2s Var heller ikke langt unna når jeg nå så dette klippet igjen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Oiii. Her er det mye å velge i. The Green Mile Into the Wild Sleepers Titanic Blood Diamond The Notebook A Beautiful Mind Nuovo Cinema Paradiso The Curious Case of Benjamin Button The Pianist Schindler's List Atonement Gran Torino Moulin Rouge ...vi snakker om filmer med trist slutt, ikke sant? Ikke kun de som er gjennomgående triste hele veien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå