Gå til innhold

Triste filmer

Statuen

Anbefalte innlegg

Jeg hvet ikke hva jeg skal si. Min mentalitet er i koma. Det har seg slik at jeg for ca. 10 minutter siden så bridge to terabithia, og jeg ble helt slått ut. Jeg har aldri slitt så mye etter en film, aldri!

Det var da et flott innledende eksempel, det finnes en del andre eksempler så kom igjen, del dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

triste filmer, hmm har ikke sett så mange, men Forest gump ga meg knute i magen et par ganger. Det værste var en fiction fortelling jeg leste som endte helt sinnsykt trist. Gud jeg ble forbanna. Fortellingen bygde på gresk drama som aldri slutter bra... Fy falte, følte meg rett og slett tom etter jeg elste teksten. Nei skal aldri se/lese triste tekster/filmer.

Lenke til kommentar

Husker en film om en jente som hadde vært bindt fast til en stol i ellve år eller noe sånt, og deretter levde videre hos barnevern og fosterforeldre. Den er "positiv" i førsten (hun lærer å snakke litt osv), men så går det nedover til en endelig og trist slutt. Og historien er sann.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Sterke ord :p

Aldri se/lese triste filmer/bøker igjen hmm.. Jaja det skal hvertfall jeg. Spør du meg er det slike filmer som er de beste. Et annet eksempel er filmen Arn, der fortsterket slutten mye av helhetsfølelsen.

Gormers vet du titellen på filmen?

Endret av Statuen
Lenke til kommentar

Hehe, nei er mer glad i historier som er triste, men personen/personen seirer til slutt. Men ja teksten jeg leste var bra den, men fy flate, man satt hele tiden og håpte det skulle gå bra for henne (hovedpersonen), men neida etter mye drit og f***skap så endte alikevel med at ho døde alene og hatet. Først etter døden så ble ho forstått og "akseptert".

Lenke til kommentar

Radio er den tristeste filmen jeg noen gang har sett.

Første og eneste filmen jeg har grått av tror jeg.

Tristeste delen av filmen.

In 1976, in Anderson, South Caroline, the football coach Jones (Ed Harris) of the T.L. Hanna High School protects a handicapped young man from the abuse of some of his players. He says his name is Radio it's really James Robert Kennedy (Cuba Gooding Jr.), who can hardly speak. After some months in the companion of Coach Jones and resistance of part of the locals, Radio becomes popular, beloved and a symbol for most of the population.

Filmen er også baserst på en sann historie, og mannen levde/lever enda. Hvertfall for en 5-6 år siden

Lenke til kommentar
Er det ikke noe sånt Old Boy handler om?

Jeg vet ihvertfall selv at jeg hadde litt vondt i kroppen etter både Requiem for a Dream, What's eating Gilbert Grape og ikke minst episoden av Futurama med bkkja til Fry.

Jeg grein nesten av sistenevnte, hehehe.

The green mile.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...