sebastgs Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei jeg kjøpte en athlon xp 2500+ (BOXED ved feiltagelse), men den er grønn. I prisguiden her på hardware er jo 2500+ og 2800+ -de eneste med barton kjerne- brune, mens alle de andre er grønne. Betyr dette noe? :-? Jeg bestilte fra komplett BTW takker for svar Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 er ikke unormalt har sett grønne 2400+ og 2500+ hos andre har en brun 2500+ selv min forrige 2400+ var grønn. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, men 2400+ skal jo være grønn da. Jeg har en følelse av at T.Bread prosessorer er grønne, mens barton er brune. Men hvis du har sett grønne 2500+ så er det sikkert greit da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Fargen spiller da vel ingen rolle.. Det er vel ytelse, overklokkingsegenskaper, stepping og varmeutvikling som er de viktigste faktorene, og det er jo likt på de grønne og de brune. At WH.no har brukt samme bildet i prisguiden på hele barton-serien og valgt den motsatte fargen enn T-bred -serien er vel mest for enkelhets skyld og gjøre det lettere for oss og se forskjell i prislisten. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Bra :smile: Jeg var litt redd for at jeg hadde fått feil eller noe. Har akkurat montert PC'en bare at jeg får R9500 i morgen. Tusen takk for å klare opp i dette for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå