Gå til innhold

Fjerning av rangering på person


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med at den bør fjernes. Det er egentlig ingen grunn til å ha den der. Synes også at dere kan bytte til en eldre versjon av hvordan en ser profilene. Den som er på diskusjon.no syns jeg er bedre. Det er også utrolig lett for administratorene å bytte om.

 

Kanskje fordi jeg er mest vant med den andre, men jeg liker den best.

 

Edit. Skrivefeil

Endret av Kris
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at rangering bør bort. Dette er en totalt unyttig funksjon som ikke har noen viktig funksjon. Det er ikke mulig å se hvem som har gitt rangeringer til en bruker, det er ikke mulig å se hvorfor den aktuelle rangeringen er gitt osv. Slik det er nå vil det bare være en mulighet for brukere å rangere hverandre dårlig når de blir sur på hverandre. Så jeg stemmer absolutt for å bare fjerne funksjonen.

Lenke til kommentar

Jeg liker veldig godt hvordan profilen er her på Gamer.no, da man faktisk kan fortelle litt om seg selv og ganske enkelt se hvem som sist var inne på profilen din og evt. kommentarene deres. Den har også en enkel oversikt over de siste innleggene og trådene brukeren har postet i det siste. Alt i alt liker jeg "vår" profilvinsing bedre enn diskusjon.no sin. Klart det er enkelte funksjoner som hadde vært smør å ha med her, og noen som kanskje kunne taes bort uten noen reelle tap, slik som funksjonen som lar deg se hvor en bruker har postet innleggene sine. Dessverre er den funksjonen som så mange andre, kodet av Ueland og er derfor ikke noe en bare legger til forumet uten videre. Men er enig med at brukerangeringen kan fjernes. Ikke fordi jeg har noe imot den, men rett og slett fordi ingen bryr seg om den uansett, og da er det ikke noe poeng å ha den der.

Lenke til kommentar
slik som funksjonen som lar deg se hvor en bruker har postet innleggene sine. Dessverre er den funksjonen som så mange andre, kodet av Ueland og er derfor ikke noe en bare legger til forumet uten videre.

 

Det er den ikke. Den er standard i IPB-forumer. Her er et fra mitt eget forum:

 

post-176-1097734407_thumb.jpg

 

Man mange andre ting er kodet av Ueland. Men ikke den som viser hvor du har postet mest ;)

Lenke til kommentar
Det er den ikke. Den er standard i IPB-forumer. Her er et fra mitt eget forum:

Jeg tenkte mer på ikonet ved siden av.

 

Capture9.png

 

Om du trykker på det får du opp en oversikt over hvor mange poster brukeren har innenfor de forskjellige kategoriene, og det er tross alt 20x mer interessant fremfor å se hvilken kategori en bruker har postet mest i. Men om det (det du snakker om) er noe som enkelt kan legges inn ser jeg ikke noe i veien for at det skal kunne legges inn heller.

Lenke til kommentar
Den oversikten er nok kodet av Ueland den og.

Om du mener oversikten en får opp når man trykker på ikonet så ja, og det er jo det jeg har sagt hele tiden. Om du mener "mest aktiv i" feltet så motsier du deg selv. Når du sier "den og" blir jeg litt forvirret når det kommer til hva du mener. Uansett så er det jo som du sier bedre med et "mest aktiv i" felt enn ingenting, men begge deler er jo det ultimate.

Lenke til kommentar
Om du mener oversikten en får opp når man trykker på ikonet så ja, og det er jo det jeg har sagt hele tiden. Om du mener "mest aktiv i" feltet så motsier du deg selv.

 

Mener hele oversikten. "Mest aktiv i" er i alle IPB-forumer. Men det beste hadde vært begge, men det er kanskje for mye å håpe på.

 

Har tatt bort rangering nå :)

 

Bra :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...