Blåbær Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det virkelig nødvendig å ha en slik poll at man kan vurdere personer fra forumet, samt at den er synlig for alle? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Er enig med at den bør fjernes. Det er egentlig ingen grunn til å ha den der. Synes også at dere kan bytte til en eldre versjon av hvordan en ser profilene. Den som er på diskusjon.no syns jeg er bedre. Det er også utrolig lett for administratorene å bytte om. Kanskje fordi jeg er mest vant med den andre, men jeg liker den best. Edit. Skrivefeil Endret 14. mai 2009 av Kris Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fjern rating, men behold profilen sånn som den er nå, synest nå jeg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er enig i at rangering bør bort. Dette er en totalt unyttig funksjon som ikke har noen viktig funksjon. Det er ikke mulig å se hvem som har gitt rangeringer til en bruker, det er ikke mulig å se hvorfor den aktuelle rangeringen er gitt osv. Slik det er nå vil det bare være en mulighet for brukere å rangere hverandre dårlig når de blir sur på hverandre. Så jeg stemmer absolutt for å bare fjerne funksjonen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, fjern rangering. Ser ikke noen vits i å ha dette vist rundt for alle. Profilen syns jeg ser fin ut som den er Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg syns at den eldre versonen er best fordi der ser du hvor brukere er mest aktive osv. Dette er ikke i den nye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg liker veldig godt hvordan profilen er her på Gamer.no, da man faktisk kan fortelle litt om seg selv og ganske enkelt se hvem som sist var inne på profilen din og evt. kommentarene deres. Den har også en enkel oversikt over de siste innleggene og trådene brukeren har postet i det siste. Alt i alt liker jeg "vår" profilvinsing bedre enn diskusjon.no sin. Klart det er enkelte funksjoner som hadde vært smør å ha med her, og noen som kanskje kunne taes bort uten noen reelle tap, slik som funksjonen som lar deg se hvor en bruker har postet innleggene sine. Dessverre er den funksjonen som så mange andre, kodet av Ueland og er derfor ikke noe en bare legger til forumet uten videre. Men er enig med at brukerangeringen kan fjernes. Ikke fordi jeg har noe imot den, men rett og slett fordi ingen bryr seg om den uansett, og da er det ikke noe poeng å ha den der. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Enig med å fjerne rangeing. Det trengs ikke, syntes jeg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 slik som funksjonen som lar deg se hvor en bruker har postet innleggene sine. Dessverre er den funksjonen som så mange andre, kodet av Ueland og er derfor ikke noe en bare legger til forumet uten videre. Det er den ikke. Den er standard i IPB-forumer. Her er et fra mitt eget forum: Man mange andre ting er kodet av Ueland. Men ikke den som viser hvor du har postet mest Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Så bra at alle er enig med meg, hvordan resten av profilen skal utformes skal jeg ikke henge meg i. Men at ukjente skal vurdere meg ut ifra mine innlegg vil jeg ha meg frabedt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er den ikke. Den er standard i IPB-forumer. Her er et fra mitt eget forum: Jeg tenkte mer på ikonet ved siden av. Om du trykker på det får du opp en oversikt over hvor mange poster brukeren har innenfor de forskjellige kategoriene, og det er tross alt 20x mer interessant fremfor å se hvilken kategori en bruker har postet mest i. Men om det (det du snakker om) er noe som enkelt kan legges inn ser jeg ikke noe i veien for at det skal kunne legges inn heller. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den oversikten er nok kodet av Ueland den og. Men uansett er det bedre å se hvor en har postet mest enn å ikke se noen oversikt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Den oversikten er nok kodet av Ueland den og. Om du mener oversikten en får opp når man trykker på ikonet så ja, og det er jo det jeg har sagt hele tiden. Om du mener "mest aktiv i" feltet så motsier du deg selv. Når du sier "den og" blir jeg litt forvirret når det kommer til hva du mener. Uansett så er det jo som du sier bedre med et "mest aktiv i" felt enn ingenting, men begge deler er jo det ultimate. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Om du mener oversikten en får opp når man trykker på ikonet så ja, og det er jo det jeg har sagt hele tiden. Om du mener "mest aktiv i" feltet så motsier du deg selv. Mener hele oversikten. "Mest aktiv i" er i alle IPB-forumer. Men det beste hadde vært begge, men det er kanskje for mye å håpe på. Har tatt bort rangering nå Bra Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har tatt bort rangering nå Flotters! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jay, en ny start! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da får mine fire stjerner kose seg hvor de enn måtte være nå. Greit å ikke ha noen brukerbassert rangering siden de ofte blir gitt på feil grunnlag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Anonym rangering av andre uten at det kreves en forklarende kommentar var alltid en overflødig funksjon. Flott at den er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg