mcgroven Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Spenning på dagen etter dagen. Les mer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Spennende, men håper egentlig ikke at det er et MGS5 allerde. Synes de eventuelt kan vente minst et år. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Spennende, spennende. Skal bli gøy å se hva mesterhjernen til Kojima skal koke opp denne gangen. Forøvrig en liten skrivefeil i artikkelen. "som forelpig ikke er oppe" står det i avsnittet hvor det linkes til ett konami-nettsted. Endret 14. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Era_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tipper på at akkurat det der er relatert til MGS. Fra kildekoden; <meta name="keywords" content="Hideo Kojima, MGS,METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production "> Eller? :o Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Håper ikke det er en 360 versjon som vil bli annonsert. Ikke bare liker jeg at maskinene holder på eksklusivene sine, men når folk bygger opp slik stemning forventer jeg egentlig et nytt spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Huh.. Tror kildekoden fort kan være noe de leker seg litt med for å gi oss idéer som det der, men et mytt MGS hadde vært artig. Post 2k! Woot! Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hadde helt glemt Z.O.E Jeg Husker jeg kjøpte første spillet i serien fordi det fulgte med en demo til MGS:2 Geniale spill egentlig. Nå er det nesten så jeg håper det er Z.O.E og ikke MGS, selv om det hadde vært sykt bra om vi hadde fått et nytt MGS-spill om et år eller to. Bare uten Solid Snake, den historien er jo avsluttet. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Btw, siden er oppe. Ingenting som skjer der jo :S Bare himmelen som beveger seg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ja, det er sant. Men den er oppe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Håper Kojima har begynt på et helt nytt spill! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det nesten så jeg håper det er Z.O.E og ikke MGS, selv om det hadde vært sykt bra om vi hadde fått et nytt MGS-spill om et år eller to. Bare uten Solid Snake, den historien er jo avsluttet. MGS uten Solid Snake? Det blir som pizza uten ost, eller kebab uten kjøtt, det funker bare ikke. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Stemningsfull side de har laget da. Manglet bare noen beroligende noter på øret for å gjøre det perfekt. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det nesten så jeg håper det er Z.O.E og ikke MGS, selv om det hadde vært sykt bra om vi hadde fått et nytt MGS-spill om et år eller to. Bare uten Solid Snake, den historien er jo avsluttet. MGS uten Solid Snake? Det blir som pizza uten ost, eller kebab uten kjøtt, det funker bare ikke. Den historien er jo avsluttet. Kojima sa jo før MGS 4 at dette var siste spillet om Solid Snake. Når da spillet er laget med en avslutning som den, ville det bare blitt teit å lage mer om han Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nå er det i hvert fall en nedtelling på siden som er på 95.5 timer i skrivende stund. Med et 5 tall som flasher opp hver gang det tordner.... ser ut som det kan ha noe med MGS5 å gjøre i så fall Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har regnet ut når nedtellingstiden er ferdig og etter mine (forhåpentligvis riktige) beregninger, så vil tiden gå ut kl 03:00 på Fredag natt =) *why* midt på natta =( blir spennende å se hva dette er =D Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fordi midt på natten i Norge betyr at det er på morgenen her i Japan kanskje Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva betyr dette her, mon tro? Skjul Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå