AltF4 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har ikke tilgang til Xobx LIVE fordi NAT-instillingene mine er satt på i routeren min. Hvordan går jeg frem for å skru av NAT? Har et SyZXEL Multimodem P2602HWT. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sliter med samme problem. Blir å følge med på denne tråden. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Prøv å åpne følgende porter: TCP 80 UDP 88 UDP 3074 TCP 3074 UDP 53 TCP 53 Jeg er lat og linker til microsofts egen supportside for NAT og xbox live ---> http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/908874 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Network Address Translation (NAT) er en teknikk som går ut på å endre sender- og/eller mottakeradresse på IP-pakker når de passer gjennom en ruter eller brannmur. Ta en titt på denne guiden på portforward.com, gjelder for ZyXEL P-2602HW-D3A så det er vel ganske likt. Finner du upnp-støtte i routeren din kan du også slå på det, da skal det fungere uten å manuelt forwarde porter. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 "Desverre" har routeren allerede upnp-støtten aktivert, så jeg har ikke fått noe hjelp derifra. Xbox sin supportside er desverre til ingen nytte for meg, har lest den tre-fire ganger, men takk for svaret Men den siden der skal jeg titte nærmere på Terje, den så ut til å faktisk kunne hjelpe meg. Har sett på noe slikt fra den siden før, men da fant jeg ikke ut av det. Lenke til kommentar
Nejat Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 for meg funka det ved å ringe til nettverksleverandøren siden det viste seg at de hadde blokkert et eller annet på linja mi. prøv å ringe, og spør om det er noe galt med nettet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå