Gå til innhold

Fable 2 Litt info om forskjellige ting

Ice-E

Anbefalte innlegg

fable2boks.jpg

Hvis noen av dere er ute etter å få achievementen å samle alle silver keys som har valgt å ikke beholde hunden på slutten av spillet og heller har valgt pengene eller den andre greia, så kan dere ikke få tak i den uten hunden. MEN det er en måte å få tilbake hunden sin på og det gjør du ved å gjennopplive han og den ENESTE måten du kan gjøre det på er å kjøpe Knothole Island og i Knothole Island det finnes en gjennopplivelses kammer der du kan offre en person for å gjennopplive hunden din.

Den andre tingen jeg fant ut er noe om "The Dollcatcher" Achievement: Ser det er en guide her på forumet som funker veldig bra for de som vil ha den men det du også kan gjøre er at den som vil ha achievementen kan joine en som har alle dukkene (Ikke achievementen men alle dukkene) Med en gang dere er i gamet til hverandre (Den som vil ha achievementen må joine gamet til han som har alle dukkene dere kan ikke gjøre det omvendt for da går det ikke) Så får du han som har alle dukkene til å kjøpe en eller annen ting i en eller annen butikk. Så gjør spillet en "Item Check" og du får achievementen. Dette funker også for den Silver Key achievementen. (Dette funker ikke på DLC achievementene men det funker på de 2)

Endret av Ice E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så får du han som har alle dukkene til å kjøpe en eller annen ting i en eller annen butikk. Så gjør spillet en "Item Check" og du får achievementen.

Han må gi fra seg/selge den ene av dukkene for så å kjøpe den tilbake. Dermed har han samla alle dokkene og du får achievementen ved å "or see another Hero do so". ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

etter DLCen der Murgo kommer tilbake (husker ikke navnet) så har hvert spill 2 forskjellige hero dolls, i stedet for 1 som det hadde til å begynne med, som gjør achievementen litt mindre "stress" å klare.

selv opplever jeg en liten glitch med demon door og gambler achievementene. den døra der du må kle deg ut, fikse håret, og masse tull som varierer fra save til save. har gjort alt han ber meg om, men han sier bare det samme om igjen hele tiden.

jeg har også prøvd alle gambling activities, og vant 1000 grunker på spinnerbox, men ingen achievement...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...