Gå til innhold

Infamous demo koder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du tenker på at man kan bruke koden fem ganger, så betyr dette at man må drive med nedlasting som er ulovlig og ens konto kan bli bannet av Sony, så det anbefaler jeg ikke. Slik nedlasting heter game sharing og er ikke lovlig i følge sony. Du får vel vente til 20 mai om det ikke er noen andre snille sjeler her, eller se på andre nettsider som kan dele ut. :)

Lenke til kommentar
Man kan bruke koden 5 ganger på 5 forskjellige ps3, å tror ikke det er så ulovlig. men tilbake til saken, har ikke fått en enda

Du må ha misforstått. Koden kan kun tastes inn en gang. For å være sikker testet jeg en brukt kode jeg fikk fra en kompis og den funket ikke. Det med 5 ganger er at man kan laste ned fra download list på samme brukerkonto, men på 5 forskjellige PS3'er, eller som Paisley sa, gamesharing, som ikke er lov.

Og siden du tror gamersharing "ikke er så ulovlig" så kan du jo vurdere å lese brukerbetingelsene.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Det med å laste ned kun fem ganger gjelder kun kjøpte spill, noe jeg tar avstand fra å dele med andre. Men ser ikke på det som særlig problematisk å laste ned en gratis beta/demo fra en kompis. Eneste som kan skje er at Sucker Punch/Sony får flere potensielle kunder. :D

Men ang. spørsmålet til OP så har Sony begynt å sende ut demokoder til infamous idag på måfå, så kanskje

du er heldig å mottar en. ;)

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Føler bare for å si at: demoen er sweeeet!! Utrolig tilfredsstillende gameplay. Man kan klatre på alt jo! :lol:

Enig, å demoen skraper bare litt borti overflaten av spillet når det gjelder gameplay/superkrefter/missions, ifølge folk som har spilt hele spillet. :) Blir nok kjøp det her ja!

Ifølge IGN's Podcast Beyond #91 har spillet en av de beste historiene de har sett i et spill på lenge, og endingen skal visstnok også være meget god. I tillegg finnes det ingen "throw-away characters", alle har med andre ord et ord med i laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...