Heroic Kvinnen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei, Jeg lurte på om noen hadde en Infamous demo kode de kunne dele? Man kan bruke dem 5 ganger, så derfor lurte jeg på om noen kunne sende dems brukte til meg? Jeg vil gjerne prøve dette spillet, så trailerne og ble ganske "excited" Jeg lover å gi feedback Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Om du tenker på at man kan bruke koden fem ganger, så betyr dette at man må drive med nedlasting som er ulovlig og ens konto kan bli bannet av Sony, så det anbefaler jeg ikke. Slik nedlasting heter game sharing og er ikke lovlig i følge sony. Du får vel vente til 20 mai om det ikke er noen andre snille sjeler her, eller se på andre nettsider som kan dele ut. Lenke til kommentar
Heroic Kvinnen Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Man kan bruke koden 5 ganger på 5 forskjellige ps3, å tror ikke det er ulovlig. men tilbake til saken, har ikke fått en enda Endret 13. mai 2009 av Heroic Kvinnen Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Man kan bruke koden 5 ganger på 5 forskjellige ps3, å tror ikke det er så ulovlig. men tilbake til saken, har ikke fått en enda Du må ha misforstått. Koden kan kun tastes inn en gang. For å være sikker testet jeg en brukt kode jeg fikk fra en kompis og den funket ikke. Det med 5 ganger er at man kan laste ned fra download list på samme brukerkonto, men på 5 forskjellige PS3'er, eller som Paisley sa, gamesharing, som ikke er lov. Og siden du tror gamersharing "ikke er så ulovlig" så kan du jo vurdere å lese brukerbetingelsene. Endret 13. mai 2009 av Pesico Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det med å laste ned kun fem ganger gjelder kun kjøpte spill, noe jeg tar avstand fra å dele med andre. Men ser ikke på det som særlig problematisk å laste ned en gratis beta/demo fra en kompis. Eneste som kan skje er at Sucker Punch/Sony får flere potensielle kunder. Men ang. spørsmålet til OP så har Sony begynt å sende ut demokoder til infamous idag på måfå, så kanskje du er heldig å mottar en. Endret 14. mai 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Heroic Kvinnen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, har sett at mange har fått, men ingen flaks for meg så langt Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har noen koder til overs, som jeg deler ut her på forumet: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...mp;#entry114879 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Uærlige mennesker er morsomme, stå på! Lenke til kommentar
Heroic Kvinnen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 TST: Har sendt deg pm, håper å få en Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Føler bare for å si at: demoen er sweeeet!! Utrolig tilfredsstillende gameplay. Man kan klatre på alt jo! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Føler bare for å si at: demoen er sweeeet!! Utrolig tilfredsstillende gameplay. Man kan klatre på alt jo! Enig, å demoen skraper bare litt borti overflaten av spillet når det gjelder gameplay/superkrefter/missions, ifølge folk som har spilt hele spillet. Blir nok kjøp det her ja! Ifølge IGN's Podcast Beyond #91 har spillet en av de beste historiene de har sett i et spill på lenge, og endingen skal visstnok også være meget god. I tillegg finnes det ingen "throw-away characters", alle har med andre ord et ord med i laget. Lenke til kommentar
Heroic Kvinnen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Slemt gjort av dere, jeg har ikke fått prøvd den engang :< Har ikke fåt en kode enna, Har ikke så masse flaks her.-.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå