Lexiboij Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg snublet tilfeldigvis over en dynasty warriors 6 video på youtube og synes det så morsomt ut, men nå lurer jeg på om jeg bør kjøpe det eller styre unna. Er det noen spesiell historie eller er det bare slossing? Er dette noe man kan spille over lang tid? Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg tipper at du ikke har spilt de tidligere spillene, og ja, da er det er greit kjøp. Historien er tatt fra gammel kinesisk historie som fokuserer på Han-dynastiet før og etter oppbrudd ell no sånt. Man kan spille dette lenge, med tanke på at det er mange characters med forskjellige triks, våpen o.l. Og hvis man skal max'e ut alle characters, har man noe å holde på med lenge Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Takk for svaret. Da blir det vel en tur til min lokale spillbutikk Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Har fått kjøpt det nå, førsteintrykket er ganske bra. Endret 2. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er enda kjekkere hvis du spiller det sammen med noen, tro meg! husker jeg spilte Dynasty Warriors 3 til vanlige xboxen, tilbrakte uendelige timer med kompiser med det spillet, så Dynasty warriors er nice buy, kan bli litt ensformig i lengden though hvis du har samme karakter hele veien Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke noe problem, du skal jo selvfølgelig ha alle 41 karakterene til nivå 50! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå