Ole Morten Knudsen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nokia viser hvordan en ikke lanserer musikkbutikk i 2009. Les saken her Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Syntes det hørtes egentlig ganske bra ut bortsett fra det med kopisperre og linsensiering. Men kommer nok ikke til å bruke musikkbutikken deres nei. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det anbefales å styre unna Nokia sin musikkbutikk. Ikke bruk Nokia sin musikkbutikk, nå som de har kopisperrer og begrensninger på hva du kjøper. Til og med iTunes er mye bedre enn det der Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Trist å se at en tjeneste med såpass mye potensiale skal bli så mye mer uatuell for forbruker bare ved kopibeskyttelse. Nokia burde skjønne at når de fjerner DRM gagner det forbruker og forbruker bruker mer tid og penger på tjenesten. Godt å se flere digitale butikker, men kjedelig å se at de virker lite gjennomtenkte ved enkelte punkter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så grei ut den, men venter til wimp før jeg kommer til noe konklusjon. De har jo allerede laget en super windows applikasjon, iphone utgave, venter bare på at symbian utgaven skal komme ut. Lenke til kommentar
Gjest Kritikern... Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmmm.. hva med en link til tjenesten? slik at folk kan bedømme for seg selv... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://music.nokia.no/UnsupportedPC/home.aspx Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er lenke lagt inn i artikkelen også. Selvfølgelig må den være med, det var en glipp fra min side. Lenke til kommentar
Gjest Kenneth Arntsen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg skal være enig i at det er lavmål at AC/DC ikke er til stedet i butikken, men å klage på The Beatles, som selv ikke engang iTunes har, blir litt urettferdig mot det enkelte bibliotek. Lenke til kommentar
Gjest mikkel Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bortsett fra kopisperren synes jeg det hørtes veldig bra ut. Kanskje vært greit om brukere testet butikken og ikke en journalist med en "politisk" agenda... Lenke til kommentar
Ole Morten Knudsen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg skal være enig i at det er lavmål at AC/DC ikke er til stedet i butikken, men å klage på The Beatles, som selv ikke engang iTunes har, blir litt urettferdig mot det enkelte bibliotek. Hei, når det gjelder både The Beatles og AC/DC så er ikke det ment som kritikk at disse ikke er med i biblioteket. Som det står i artikkelen beror dette trolig på rettigheter og ikke Nokias valg da ingen av disse bandene kan kjøpes digitalt, noe som forsåvidt er synd, men på ingen måte kan belastes Nokia. Musikkutvalget er et av de positive aspektene ved Nokia Music da de har godt utvalg. Lenke til kommentar
Gjest teebee Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 står + for at den fungerer på mobil og pc, mens i teksten står det kun for windows. burdre kanskje ha det som minus at den kun funker på pc med windows. jeg er rimelig sikker på at linux også regnes som pc. Lenke til kommentar
Gjest Howy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De tenker ikke like mye på Linux, når de ikke engang har støtte for det. Men de aktuelle og kjente systemene er kompatible. (Windows, Mac) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg