Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym

Det anbefales å styre unna Nokia sin musikkbutikk. Ikke bruk Nokia sin musikkbutikk, nå som de har kopisperrer og begrensninger på hva du kjøper. Til og med iTunes er mye bedre enn det der

Lenke til kommentar

Trist å se at en tjeneste med såpass mye potensiale skal bli så mye mer uatuell for forbruker bare ved kopibeskyttelse. Nokia burde skjønne at når de fjerner DRM gagner det forbruker og forbruker bruker mer tid og penger på tjenesten. Godt å se flere digitale butikker, men kjedelig å se at de virker lite gjennomtenkte ved enkelte punkter.

Lenke til kommentar
Gjest Kenneth Arntsen

Jeg skal være enig i at det er lavmål at AC/DC ikke er til stedet i butikken, men å klage på The Beatles, som selv ikke engang iTunes har, blir litt urettferdig mot det enkelte bibliotek.

Lenke til kommentar
Gjest mikkel

Bortsett fra kopisperren synes jeg det hørtes veldig bra ut. Kanskje vært greit om brukere testet butikken og ikke en journalist med en "politisk" agenda...

Lenke til kommentar
Jeg skal være enig i at det er lavmål at AC/DC ikke er til stedet i butikken, men å klage på The Beatles, som selv ikke engang iTunes har, blir litt urettferdig mot det enkelte bibliotek.

 

Hei, når det gjelder både The Beatles og AC/DC så er ikke det ment som kritikk at disse ikke er med i biblioteket. Som det står i artikkelen beror dette trolig på rettigheter og ikke Nokias valg da ingen av disse bandene kan kjøpes digitalt, noe som forsåvidt er synd, men på ingen måte kan belastes Nokia. Musikkutvalget er et av de positive aspektene ved Nokia Music da de har godt utvalg.

Lenke til kommentar
Gjest teebee

står + for at den fungerer på mobil og pc, mens i teksten står det kun for windows. burdre kanskje ha det som minus at den kun funker på pc med windows. jeg er rimelig sikker på at linux også regnes som pc.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...