TST Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vi får besøke både Brasil og Afghanistan i oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tøft! Special Forces-delen høres interessant ut. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Gleder meg virkelig. Co-op hadde vært helt genialt. Lenke til kommentar
Wackowacko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Gleder meg virkelig. Co-op hadde vært helt genialt. Ja, Co-op hadde vært digg Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sjekk forøvrig ut denne videosnutten fra gametrailers.com. Nye nærkampsbevegelser? Undervannsoppdrag? Snøskuteraction? Og jeg tror nok opplysninger om en rimelig fet flerspillermulighet dukker opp etterhvert også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dette blir rått! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Herlig nytt. Dette blir konge! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den nye samarbeidsmodusen Special Forces består av vriene oppdrag hvor det er nødvendig med effektivt lagarbeid for å vinne. Hell yeah. Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skrivefeil helt i starten "møt" skal vel være "møtt". Men ot. Dette spillet ser jeg veldig frem til! Modern Combat er et av favorittspillene mine, så dette må bare bli bra! Lenke til kommentar
Xito Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg gleder meg veldig til dette spillet kommer ut! Lenke til kommentar
Burke Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fy f*** klarer snart ikke vente mer :S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ble våt i buksa da jeg leste at man skal kjempe seg oppover i Rio de Janeiro sine favelaer. Har alltid syntes favelaene har vært utrolig spennende med sine rivaliserende gjenger osv, og selv om dette besøket ikke noe noe mer enn en gjennomreise skal det bli moro alikevel. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Leste intervjuet på Eurogamer og det lover godt. At de har valgt å legge litt jobb i Co-op'n som jeg ser veldig frem til. Er også et pluss at den ikke følger nøyaktig samme historie som singeplayeren. Er en ting jeg småstussa på litt. He also said he was "very happy with Modern Warfare 1 and the length of it". Det eneste jeg ikke likte med MW1 var at singelplayeren var for kort. 5-6 timer tok det meg å runne spillet. Og selv om det kanskje er greit på andre spill sp likte jeg gameplayet så godt at jeg gjerne skulle sett mer. Men det er ikke under min kontroll. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ser for meg at vi får spille som SAS og amerikanske hæren/spesialstyrker (Delta Force?), kanskje noen andre? Norske spesialstyrker? =P Artig at man denne gangen og ser ut til å introdusere sivilister i brettene, noe jeg personlig har savnet. Blir et kjekt avbrekk fra gode gamle "skyt alt som beveger seg" taktikken som "alle" FPS'er har dreid seg om. Ser frem til utfordringen å unngå å få "Mission failed - you shot a civilian!" elns. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Bonus oppdrag ala Mile High Club med Telemark-bataljonen hadde vært sykt rått. Infiltrere en base fra ubåt f.eks. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ser veldig, veldig frem til dette spillet. Er vel MW2 og Uncharted 2 jeg gleder meg mest til atm. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det lov å si GLEDER MEG i all caps ? singleplayeren i COD4 var helt herlig, en av de beste SP'ene jeg har spilt, eneste minus var at den var litt kort. Tror dette blir Legendary. Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Bonus oppdrag ala Mile High Club med Telemark-bataljonen hadde vært sykt rått. Infiltrere en base fra ubåt f.eks. Dersom du tror at Telemark Bataljon er spesialstyrker så anbefaler jeg deg sterkt å oppdatere kunnskapen din min venn.... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Høres utrolig bra ut. Spesielt det at spillet skal fortsette der det slapp. Gleder meg stort til spillet kommer ut kan man si det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Dersom du tror at Telemark Bataljon er spesialstyrker så anbefaler jeg deg sterkt å oppdatere kunnskapen din min venn.... Unnskyld min venn, jeg tok feil. Norske Marine jegere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå