Gå til innhold

Ferske detaljer om Modern Warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble våt i buksa da jeg leste at man skal kjempe seg oppover i Rio de Janeiro sine favelaer. Har alltid syntes favelaene har vært utrolig spennende med sine rivaliserende gjenger osv, og selv om dette besøket ikke noe noe mer enn en gjennomreise skal det bli moro alikevel.

Lenke til kommentar

Leste intervjuet på Eurogamer og det lover godt. At de har valgt å legge litt jobb i Co-op'n som jeg ser veldig frem til. Er også et pluss at den ikke følger nøyaktig samme historie som singeplayeren. Er en ting jeg småstussa på litt.

He also said he was "very happy with Modern Warfare 1 and the length of it".

Det eneste jeg ikke likte med MW1 var at singelplayeren var for kort. 5-6 timer tok det meg å runne spillet. Og selv om det kanskje er greit på andre spill sp likte jeg gameplayet så godt at jeg gjerne skulle sett mer. Men det er ikke under min kontroll.

Lenke til kommentar

Ser for meg at vi får spille som SAS og amerikanske hæren/spesialstyrker (Delta Force?), kanskje noen andre? Norske spesialstyrker? =P

Artig at man denne gangen og ser ut til å introdusere sivilister i brettene, noe jeg personlig har savnet. Blir et kjekt avbrekk fra gode gamle "skyt alt som beveger seg" taktikken som "alle" FPS'er har dreid seg om. Ser frem til utfordringen å unngå å få "Mission failed - you shot a civilian!" elns.

Lenke til kommentar
Bonus oppdrag ala Mile High Club med Telemark-bataljonen hadde vært sykt rått. Infiltrere en base fra ubåt f.eks. smiley-face-drool.gif

Dersom du tror at Telemark Bataljon er spesialstyrker så anbefaler jeg deg sterkt å oppdatere kunnskapen din min venn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...